vineri, 22 ianuarie 2021

Jurnalul ( 276)


👸 Azi.. vineri, 22 ianuarie ora 9,14...

👸 Ceva gânduri ... mai multe (în săptămâna ce a trecut...😆) am avut referitor la "alegerea tarifului" de la furnizorul de energie....nu pot să scriu că nu am citit ce este scris în site-ul lui dar...oricum voi plăti mai mult indiferent ce voi alege - pentru că furnizorul ştie mai multe decât este înscris....am decis: "universalul" (nimeni nu spune cum a fost stabilit, valoarea lui este înscrisă în site-ul furnizorului, nu am găsit-o separat pe un site oficial...)...de la 1989 încoace m-am obişnuit cu noțiunea de "mai scump"...😊

👸 Vremea ... a fost geroasă !!! avem şi ceva țurțuri...dar nu prea mulți pentru că am reușit să închidem terasă şi căldura se păstrează în casă mai mult ca înainte...




👸 Munca mea ... se învârte zilnic într-un spațiu strict delimitat: mami, focul, Puiu, Pisi, măncarea.... cumpărăturile fac parte dintr-o alt spațiu: săptămânal ! ... 

👸 Gătesc ... doar pe plita sobei, în ultimul timp...este mai gustoasă mâncarea... 

👸 Momentele mele ...  de recreere .. se strecoară, prin culoare foarte strâmte., pe parcursul zilei şi nopții...

👸 Motănel ..  nu a mai apărut...o fi la căldură, undeva, la vecinul de peste drum (de unde a şi venit la mine, la debut...)...Pisi face periodic vizite pe acolo... m-am gàndit că poate Pisi este mama lui Motănel (la început Motănel părea mic şi prăpădit, delicat...)

👸 Am încercat. .. să îmbunătățesc condițiile de trai ale lui Pisi...i-am creat un spațiu (în plus) pe post de sufragerie, unde poate mănca mai protejată...

👸 Puiu ... mă "terorizează"...doarme şi mă urmărește: de câte ori deschid uşa frigiderului 😀...ne certăm periodic, îi reamintesc că eun sunt ŞEFUL nu el ...îmi strigă şi el destule.... finalul certurilor este când îi strig: "afară sau la locul tău !!! atunci, bombănind, îşi alege un alt loc...bombăne el dar este răsfățatul gospodăriei... şmecher, nu mai ştiu când bate în uşă pentru că "vrea afară" sau cere carne din frigider....😀

👸  Noutatea săptamânii: am cumpărat, prin eMAG  (îngrijând de mami nu am timp pentru deplasări la magazine...)  2 huse matlasate  pentru patul lui mami (este mai mic) şi 2 cuverturi matlasate (patul meu este mai mare) pentru protejare şi aspect mai plăcut...paturile noastre sunt vecine şi mami trece de la un pat la altul...plus părul mărunt al lui Puiu...😊 (am folosit reclama produsului, nu este o fotografie de-a mea...)

7 comentarii:

  1. Sa-ti stapanesti sanatoasa achizitiile. Sa va fie cu folos. Si cred ca mancarea este mai gustoasa, tocmai pentru ca o faci pe plita sobei.
    Cat despre Puiu, sunt convinsa ca stie ca este iubit, dar mai incearca coarda un picut, doar-doar...!
    Un final de saptamana linistit, draga Prietena! Spor dar si odihna!
    Pupici!😘❤️

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc frumos pentru urări !
    Noroc că nu se repetă des comportamentul de "şef" al lui Puiu...de obicei este cuminte, ascultător !
    Îți doresc un weekend plăcut !
    Pupici ! ❤👍

    RăspundețiȘtergere
  3. E tare frumos acolo la voi! Imi imaginez caldura, parfumul mancarurilor, pe Pisi si - mai ales! - pe Puiu! Cainii au niste priviiiiiri atunci cand sunt "certati", de-mi vine sa-i imbratisez (si ei simt asta si, dupa ce asculta, fac tot ceea ce stiu ei)! 😊
    Eheee... Poate ca Pisi cauta compania lui Motanel din alte motive (daca nu e sterilizata, desigur). 😊

    Ce chestie! N-am vazut turturi! Probabil ca am cam uitat sa privesc in sus.

    Hahaha! Si noi, cred, ne-am obisnuit cu "mai scump". Oricum, nu ne-am "deranjat" sa cautam oferte mai avantajoase - ca la tv sau telefon: la inceput e ok, apoi... diferenta e neesentiala. Am comparat pretul "trecut" cu "pretul universal" (al companiei unde e contractul) si diferenta este infima. Vedem cum va fi.
    Zile senine iti doresc! Pupici! 😘 ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cât de plăcute sufletului meu sunt cuvintele tale !
      Ai dreptate cu Puiu - el ştie totul de pe la noi...
      Numai Pisi ştie pe unde umblă 😀!
      Îți doresc un weekend minunat !
      Pupici !

      Ștergere
  4. Citeam si ma gandeam ca, intr-un fel, se aseamana rutinele noastre: la cratita, atentie la centrala (trebuie sa fiu atenta sa o incarc cam la o saptamana pentru ca scade presiunea), Kouki care ma secondeaza si cerseste bunatati (mai nou i s-a casunat pe cartofii mei facuti la cuptor - ma abtin sa ii dau, dar mai primeste in mancarica lui, asa de gust, cate unul doi).
    Apoi testoasele - chiar trebuie sa filtrez apa sa le schimb (ce bine ca au gasit ai mei morcovi, cand sunt pe morcovi este minunat, cand trec pe mere, trebuie sa le schimb mai des.. haha)

    Habar nu am ce vom face cu electricitatea, probabil va ramane la fel (ca si la gaze)... obositor, nu? Cica sa alegi... :)))

    Mancarea pe plita este altfel. Da... cand eram mica, stateam la Buni, intr-un apartament in bloc de caramida, care avea soba la bucatarie... De vis.

    Pup cu drag <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suntem uneori ca nişte mici roboței...
      Puiu mănâncă ce-i dau,mai face nazuri uneori...dar mă feresc să-i dau mult şi des cum ar vrea el pentru că este atât de lacom (nici nu are timp să mestece bine...) şi apoi varsă tot...am pățit-o de 2 ori...😀
      Îți doresc o săptămână plăcută !
      Pupici ! ❤👍

      Ștergere
    2. Eu m-am invatat sa ii tai lucrurile mai mari mici mici - asa sunt cateii lacomi :))). Si carnea si fasolea si dovleacul si morcovul. aproape i le pasez :)).

      Ștergere