vineri, 15 ianuarie 2021

Jurnalul (275)


👧Azi ... vineri 15 ianuarie (deja suntem la jumătatea lunii...😊), ora 12,40. 

👧Activități ... curente, ce se repetă... cam asta este iarna. .. ce să fac ? stau la căldurică !

👧jJoi ... adică ieri am cumpărat lemne (adică mi s-au adus 2 maşini cu lemne de salcâm, bucăți mai potrivite ca mărime-pe care să le pot sparge eu la primăvară-vară...😀...când o să fac proba la toporul cel nou...👍 )... având zăpadă multă prin curte, le-am parcat pe terasă...cât am stat pe lângă cel ce s-a ocupat cu aşezarea lemnelor, am reușit să îngheț...când am revenit în casă, la căldură, am luat o gură de vin (pentru urgentarea încălzirii...😀) şi fiind cald în casă...am ațipit...😀😀😀😀

👧Zăpada .... îmi aspreşte pielea mâinilor... alifia este bună doar până spăl ceva vase sau umblu cu lemne la foc.. .

👧Mai dificil ... cu gătitul... periodic, repet mâncărurile care ne-au plăcut! 

👧De câte ori ... merg la oraş, mă reîntorc atât de obosită !... nu mai îmi place zbuciumul oraşului...parcă mă apasă prea mult "greutatea" activității desfășurate,  ca de obicei, în mare viteză - pentru a reveni la mami cât mai repede...

👧Un citat ... publicat azi în ziarul (Gazeta de Sud) la care sunt abonată:

        "E uşor să ai principii când eşti bogat. Lucrul important e să ai principii când eşti sărac."(de Ray Kroc)

👧 Întâlnire ... de gradul I- când deschid uşa, aşa este întâmpinat Puiu (i se vede doar puțin dintr-o ureche...) de către pisici:


👧 Noutatea... prima zăpadă în 2021 (probabil din "cota" norilor zonei)...

... apoi drăguța de Filomela a zis că nu se poate ca să treacă pe la noi fără să ne lase o amintire (😀): ne-a nins zi şi noapte.... pe o parte veneau fulgii pe zăpadă şi se depuneau, pe altă parte zăpada depusă, mai ales de pe casă, se topea.... 

Acum că s-a asigurat drăguța de Filomela  că avem zăpadă, s-a gândit drăguța ca să ne dea şi ceva GER  (dar nu aşa de joase temperaturi cum am auzit azi la tv că sunt în Siberia: minus 47 grade..😊...Doamne ajută-ne !)!  Zăpada+apa = merg și totul trosneşte, parcă se sparge ceva din sticlă. ..

8 comentarii:

  1. A trecut ca prin farmec jumatate de luna! Nici nu-mi vine a crede.
    Imi pare bine ca te-ai aprovizionat cu lemne. Cred ca este unul din subiectele care te linisteste, putin macar. Ai reusit imagini frumoase. Este bine totusi ca nu este prea mare zapada.
    Un weekend linistit sa aveti, draga Prietena! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos pentru urări!
      Da, luna aceasta şi luna următoare au ca principal obiectiv: lemnele...trebuie să am de lucru la vară...😀😀😀
      Şi eu îți doresc un weekend cât mai plăcut (pe la mine nu se simte weekendul...oftez...cam seamănă zilele doar denumirea lor este diferită...)!
      Pupici ! ❤👍

      Ștergere
  2. Ma topesc cand vad zapada, deci imi place mult de tot cum arata totul alb. 😊 Sunt convinsa ca as cam bombani daca ar trebui sa curat zilnic zapada de ici, colo, dar cum dragostea invinge...! 😊
    Ceva in genul citatului despre principii: e usor sa zic "super fain" cand doar privesc, dar chiar e frumos la voi!
    Pisoilor le place in zapada?! Cred ca e super cand blanosii se intalnesc. Pozele cu pisoii (si urechea lui Puiu) ❤️ - in special, pentru mine, au un farmec aparte, ca un inceput de poveste.
    Iti doresc sa va fie bine! Te imbratisez cu drag! ❤️ Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De mică mi-a plăcut zăpada...şi acum îmi place atâta timp căt nu este multă...😀
      Şi eu zic că este plăcut pe la noi în gospodărie dar mai multe DE reparat şi de finalizat ! Încet-încet...
      Motănel nu se mai vede de vreo 3 zile...Pisi nu are cu cine sta şi mă cheamă pe mine...
      Şi eu îți doresc sanătate şi realizarea dorințelor !
      Pupici ! ❤👍

      Ștergere
  3. Ce dragi imi sunt filele tale de jurnal impodobite cu imagini de la voi! <3
    Este ca o poveste calda care te imbie sa fii mai bland.

    Eu citatul l-am simtit ca trebuia sa fie invers. Adica .. e usor sa ai principii cand esti sarac, dar oare le mai poti respecta si cand este bogat? Chiar m-a mirat un pic aceasta varianta.

    Era sa zic ca si pe mine ma obosesc vizitele in oras. Uneori e ca si cum apartamentul ar fi detasat de oras - mai ales noaptea, cand este liniste. A nins si la noi un pic joi. Si tot asa a dat inghetul asa ca sunt isi si colo petice anemice de gri fost alb. As vrea sa zic ca e si aer curat de munte, haha... uneori, in cate o zi din ann cu zapada si fara trafic, se mai intampla minunea.

    Imbratisari multe cu drag :*

    ps: Puiu are un comitet de primire dragalas :P.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi place când îmi scrii că îmi citești cu drag "jurnalul"...
      Puiu s-a obişnuit cu pisicile dar nu stă cu ele prea mult când iese pe afară...😀
      Nu prea ştiu căt de "curat" mai este aerul...
      Îți doresc un weekend plăcut !
      Pupici ! ❤👍

      Ștergere
  4. Este tare frumos cand totul este alb si imaculat ... dar, ce urmeaza nici mie nu imi place!
    Weekend placut, Marinel draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doar prin grădina mare a rămas zăpadă albă...prin celelalte locuri, am "tropăit" şi eu, şi Puiu şi pisicile...
      Îți doresc un weekend plăcut !
      Pupici ! ❤👍

      Ștergere