vineri, 4 august 2017

sunt ca o pasăre..

... o minunată poezie de la prietena mea de spirit şi suflet, doamna Laura Laura Schussmann ):
''Îmi privesc răsăritul, 
  și aș vrea să îmi pregătesc
  zborul spre casă.
  Sunt ca o pasăre, care,
  dincolo de orizont,
  își caută libertatea. 
                  Aripile îmi sunt grele, 
                      puterea încă o caut
                      în soarele ce va începe
                      curând jocul zileI,
                      cu razele lui aurii
                      rotindu-se în jurul
                      unui cerc de foc. 
  Îmi este dor
  să descopăr lumea,
  largă, nesfârșită,
  rotundă, în mișcare,
  atât de plină de viață.
  Și privind răsăritul
  îmi întind aripile
  spre zborul
  ce mă va duce acolo
  unde inima mea
  mă cheamă mereu
  când e timpul metamorfozei. 
          (LAURA SCHUSSMANN, ''ÎMI PRIVESC RĂSĂRITUL'')

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu