duminică, 19 februarie 2017

iarna e cu noi...

... a venit seara...
... am aprins focul... ticuţu - vizibil îngrijorat de vremea friguroasă ce nu vrea să plece de pe la noi -  mă întreabă în fiecare zi dacă mai sunt lemne... îl încurajez că da - dar şi eu sunt tare îngrijorată pentru că sănătatea lui ticuţu este influenţată de căldura din casă... mai l-a speriat şi mami care face vizite periodice prin atelier ca să vadă stiva de lemne... de fapt am cam terminat (mai am puţine buturugi de spart...) stiva de buturugi... la fel şi fondurile noastre... iar până prin aprilie (când va fi totuşi mai cald pentru ticuţu) nu cred că vor ajunge lemnele !
... afară, toată ziua, a fost umezeală: când ploaie, când zăpadă...
... de câteva ore, s-a definitivat tendinţa spre ninsoare... este cam apoasă dar vine într-una... s-a aşternut ceva peste tot - ne era teamă că s-a învechit zăpada ! chiar ziceam (şi doream din tot sufletul) că va veni Primăvara !!!! de fapt au fost două zile care ne-au încurajat cu temperaturi mai plăcute!!! 
... dar acum avem zăpadă în strat nouuuuuuuuu... tot Iarna e cu noi !!! 
... fiind seara târzie, telefonul meu nu prea ''vede'' bine şi fotografiile nu sunt reuşite:

4 comentarii:

  1. Acum chiar ca nu mai este placut! Sper ca asta sa fie chiar ultima ninsoare la voi ... offf!!! La mine anunta ploaie saptamana viitoare dar sunt 12 grade. Sper sa va ajunga lemnele, Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      da, şi noi ne punem toate speranţele că va fi ultima zăpadă (pentru această perioadă) şi vor veni şi pe la noi temperaturi ceva mai ridicate !
      cu drag, îţi doresc o seară cât mai plăcută !

      Ștergere
  2. Exact in aceeasi situatie sunt si parintii mei. Chiar imi zicea mama ca mereu pun si cate un lemn ud pe foc, ca sa arda mai incet. Au adunat toate uscaturile din gradina. Sa speram ca nu mai dureaza mult. Iarna grea ...
    Curaj !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      mă încălzesc sufleteşte cuvintele tale - credeam că numai noi suntem atât de îngrijoraţi de atâta ger şi ne ocupăm cu număratul lemnelor pentru foc... acum au venit zile mai călduţe dar focul tot îl facem - în casă este tot frig pentru ticuţu şi el are nevoie de multă căldură !
      mai avem de tras pentru că februarie nu s-a terminat, iar în martie ''babele'' vor aduce zile ciudate ! în grădini avem curat, nu mai sunt uscături (le-am pus demult pe foc...)!
      săru'mâna pentru ''curaj !''.
      pupic !

      Ștergere