duminică, 27 noiembrie 2016

gândul unei secunde...

                                                                                           Motto:
                               ''Să nu mă minţi viaţă, căci cred în tine mai mult decât uneori ai merita...''
                                                                   
                                -Laura Schussmann 


... acum câteva minunte, am citit o postare minunată la prietena mea de spirit şi suflet, doamna Laura (Laura Schussmann );
    ''Dacă nu ne ascundem de viață , nici viața nu se ascunde de noi…
     Dacă trăim numai fragmente rupte din realitate, realitatea se fragmentează și ea, poate și mai rău, se deformează...
     Am început să scriu aceste rânduri, gânduri scurte, ca un dialog cu mine însămi…vreau să mă regăsesc iar…pentru că simt...prea trăiesc în realitate...realitatea altora...paradox...şi simt că mă pierd de realitatea mea şi de vis...
     Mă pierd de romantism, mă pierd de mine, și în lumea asta rece, insensibilă la suferință...îmi plânge spiritul ascuns după o frunză arămie la sfârșit ruginit de noiembrie…
     Uneori nu mai știu cine sunt…alteori mă descopăr cum nu mă știu că aș fi...
     Vreau…dar dorința se pierde când apare crudul Trebuie…
     Uneori sunt cine nu vreau să fiu…mă sperii...și mă întorc iar la mine...
     Oamenii mă văd așa cum mă vor ei să fiu…și sunt prea obosită de realitate ca să le spun că habar nu au cine sunt...
     În fiecare zi îi văd cum încearcă să își construiască lumi noi și speră că le va fi mai bine…Vreau să le spun adevarul dar mi se pune un nod în gât și tac...zâmbesc și le aprob speranta…
''
              (LAURA SCHUSSMANN, ''1.GÂNDUL UNEI SECUNDE'')

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu