luni, 29 august 2016

Zorica...

... mai reuşesc uneori să frunzăresc paginile caietelor în care, de-a lungul anilor, am rescris pasaje din lecturile preferate iar uneori articole întregi, poezii...
... cândva când am descoperit lectura ce o prezenta pe cea care a fost Zorica Laţcu, am fost atât de emoţionată încât am transcris, într-unul din caietele mele, multe pagini despre viaţa sa şi unele din poeziile atât de frumos scrise...
... acum am căutat pe internet ca să găsesc tot ceea ce s-a scris despre această personalitate a timpurilor ce s-au dus dar care, deşi atât de talentată, a fost atât de modestă: Zorica Laţcu devenită apoi Maica Teodosia ! pe internet, se găsesc multe adrese cu date despre viaţa sa, cum ar fi adresa: 
http://www.fericiticeiprigoniti.net/teodosia-latcu
... am găsit pe internet şi o adresă ce a transcris din versurile ei minunate: 
http://www.romanianvoice.com/poezii/poeti/latcu.php
... unele din aceste versuri transcrise de mine în caiet, le-am regăsit în pagina de versuri de pe internet şi m-am bucurat că nu s-au pierdut şi pot fi citite de iubitorii de poezie !
... dar am descoperit în transcrierile din caieţelul meu câteva poezii, scrise de Zorica Laţcu, pe care nu le-am regăsit publicate pe pagina de internet şi am să încerc, cu mult drag, să le transcriu...  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu