marți, 3 mai 2016

un om...

... la doamna Mihaela am citit versuri ce mă obligă să reflectez:
  ''Trece un om agale, 
Captiv în gândul său,
O umbră trecătoare,
Printr-un prezent
Neînţeles şi greu.

Trece un om agale,
Zidit în trupul său,
Repetând pentru sine
Aceiaşi întrebare ;
„Cine sunt eu ?''
Trece un om agale,
Ce poate fi
Iluzia unui nimic,
Având în mersu-i legănat ,
O veche întrebare ;
„De unde vin şi unde am plecat ?”
Trece un om agale,
Uitând de rostul lui.
Într-un destin pierdut în viitor,
Un om îşi caută tăria.
Pasul mic şi temător,
Îi retrezeşte glasul:
„De ce sunt eu, atât de eu,
Şi singur între oameni ?”
În zorii dimineţilor
Sau ai nopţilor,
Într-un ocean de nori,
Sau zâmbete mâhnite,
Prin poarta vieţii
A trecut un om.
Şovăitor.'' 


(BRUMAR MIHAELA, ''O UMBRĂ TRECĂTOARE'')
(Versuri Energie Benefică)
(Imagine Tablou ,,Poartă'' - artist plastic Petru Udrea)

2 comentarii:

  1. Bonjour.

    œuvres brillantes.
    Nous vous remercions pour votre visite toujours.

    Je vous souhaite le meilleur.
    Accueil et câlin.

    Du Japon, ruma ❃

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc frumos pentru vizita !!!
      ma bucur mult ori de cate ori ma vizitezi !
      ma bucur ca esti bine !
      cu drag, iti doresc multa, multa sanatate !

      Ștergere