joi, 26 mai 2016

ştafeta...

... este destul de târzie ora în noapte...
... am avut atâţia ani un leptop cu care am reuşit să depăşeşc multe obstacole...
... era destul de avansat ca vârstă dar m-a susţinut, eroic, în toate încercările mele de a-mi îndeplini, în principal, activitatea de la serviciul pe care-l aveam pe atunci... 
... an după an, am activat amândoi, cu plăcere, şi pentru a comunica cu alte persoane dar şi pentru a-mi scrie pe blog amintirile...   
... pe când eram la serviciu, ne ajutau pe amândoi colegii de la sectorul ''informatică''...
... apoi, rămaşi singuri, ne-am descurcat încetişor amândoi...
... dar a venit o clipă când am încercat să lucrez şi el nu a mai putut !!!
... deşi ştiam că va sosi şi această clipă, tot mi-a fost grea despărţirea de leptopul meu drag !!! şi la fel a fost şi pentru părinţii mei (mami m-a întrebat, mai în glumă, mai în serios, cum îi facem înmormântarea...) !!! oftez...
... am reuşit să depăşesc, practic, impasul cu ajutorul scumpei mele surioare ce m-a ajutat să cumpăr alt leptop - Bunul Dumnezeu să-i dea sănătate şi s-o ajute în tot ceea ce îşi doreşte să realizeze !!! are un suflet bun ca pâinea caldă !!! 
... am început să mă adaptez noului leptop - primii paşi - pentru că este diferit de ceea ce am avut (este alt model...) şi am altă dotare în programe...
... nu am reuşit să stabilesc noului leptop o identitate care să aibă legătură cu sufletul meu... încă nu ştiu ce foto - pentru personalizarea sa - îl va caracteriza de acum încolo...
... ceea ce ştiu este că îl deschid şi, fără să vreau, mă aştept să îmi răspundă tot vechiul meu leptop, să mă întâmpine tot imaginea cea dragă:












... cred că o să mai caut mult timp de-acum încolo... 
... ştafeta a preluat-o noul leptop, ne acomodăm reciproc unul cu altul - aşteaptă doar ca să-l ''botez''!

18 comentarii:

  1. Lasa, nu te necaji.. vei vedea ca te vei obisnui repede cu acest nou laptop, si poate iti va fi mai drag decat cel vechi pana la urma! Incet-incet il vei personaliza si vei simti ca e al tau :)
    Ma bucur ca te-ai intors!
    O zi minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită!
      ai dreptate, este grea adaptarea la altă dotare... mă voi strădui să mă obişnuiesc şi cu leptopul nou şi sigur vom deveni buni prieteni, nedespărţiţi, cât de curând !
      mulţumesc frumos pentru cuvintele frumoase pe care mi le-ai scris !
      cu drag, îţi doresc multă, multă sănătate !

      Ștergere
  2. E greu cu schimbările mai ales când vine vorba de lucruri de care ne-am atașat, care au o semnificație pentru noi. Dar pe de altă parte, uneori schimbările se dovedesc a fi benefice pe termen lung, cum ar fi în cazul tău, noul laptop ;)
    Spor la scris!
    o seară frumoasă! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      da, m-am ataşat mult de vechiul leptop... încerc să personalizez şi legătura cu noul leptop, mi-e drag de el dar încă nu am depăşit momentele schimbării !!!
      mulţumesc frumos pentru ceea ce mi-ai transmis - contează mult un mesaj de la prietenele mele virtuale !
      cu drag, îţi doresc o seară cât mai plăcută !

      Ștergere
  3. Leptop.ului tau poti sa-i spui "Tango" .
    Acest nume poate avea multiple valențe:
    Nostalgia ptr.toate cate au fost in viata noastra candva , dorul si implicit omagiul adus prietenilor care ne-au insotit pasii la bine sau la greu , nonconformismul si trecerea peste stereotipuri ori liniaritati de tot felul , mersul inainte dar in regim personalizat si mod propiu de perceptie a miscarii .
    Asa este si tangoul in fapt iar alaturarea numelui de leptop.ul tau nu este deloc intamplatoare in conceptul meu .

    Evident , doar tu decizi !
    Evident , replica ta eventuala este previzibila :
    " Multumesc frumos ptr.vizita ...ma voi gandi la numire ...multumesc ptr.trecere ,etc ."
    Poate noul leptop indiferent de nume , aplicatii preinstalate ,putere de procesare ,memorie aferenta , noul leptop deci va reusi cumva sa aduca o schimbare in rigiditatea repetitiva a formulei de intampinare , o deschidere spre comunicare de suflet , o rupere definitiva de sablonizare , o comunicare calda , palpabila oarecum ,imbucuratoare ptr.toti .
    Altfel , la ce bun toate ?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ok - câte sugestii !
      îmi place ce mi-ai scris !
      scriind ''mulţumesc...'' eu încerc să aduc politeţea în relaţiile noastre - în viaţa cotidiană nu mai există...
      tot timpul comunic implicând sufletul altfel nu aş mai scrie aici... dar fiind un scorpion, am modul meu specific de a interacţiona...
      am o bucurie imensă când prietenii mei virtuali îmi scriu, chiar şi banalităţi - este bine că nu mă uită !!!
      îmi place ... tangoul ! tăticu m-a învăţat !
      dar, în final, nu pot renunţa la politeţe:
      mulţumesc frumos pentu vizită !
      îţi doresc un weekend cât mai plăcut !

      Ștergere
  4. Ha ,ha ,ha !
    Ce ma fac eu cu tine ?!
    Nu stiu daca voi avea urmatorii douazeci de ani de rabdare ...
    Totusi , in situatia in care decizi sa-ti numesti prietenul "Tango" , ma voi considera oarecum responsabil si in consecinta iti voi trimite tango.urile mele reprezentative ,ritmate ,diferite de linia melodica clasica .
    Printre ele se regasesc "Tango to Evora" (nu are tangența cu Cesaria Evora -genul fado) ori "Scente of woman-Por una cabeza" (constituie coloana sonora a filmului "Parfum de femeie - Al.Pacino").
    Iti voi face si cateva editari video gen clip uzitand sonorizare gen tango .
    Doar ca imaginile pe care le prezinti pe blog nu sunt sugestive , astfel ca voi lucra pe imaginile mele si voi lua de la tine doar textele incadrandu-le cumva in paginatie .
    Vad eu cum fac pana la urma , astfel incat editarile video sa te reprezinte pe tine iar nu pe mine si sa le poti posta in numele tau deoarece iti vor apartine exclusiv .
    Sper sa intelegi ca nu este o impunere , nu incerc sa-ti deturnez ori monopolizez spatiul virtual ,nu fac imixtiuni in postarile tale ,nu-ti dictez gandurile si nu aduc atingere statutului ,persoanei , manierei tale de prezentare .
    Este doar o modesta sugestie iar nicidecum o colaborare cu titlul de permanenţa .
    Cu motivarea ca dialogul si eventuala continuare au determinare in numele pe care trebuie sa-l primeasca prietenul tau leptop.ul ,te asigur de intreaga consideratie oricare va fi decizia ,optiunea ta .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce cuvinte să utilizez pentru a-ţi descrie starea de binedispunere pe care mi-o transmiţi ?
      îmi surâde ideea de a folosi apelativul ''tango'' - oricum a fost o mare surpriză pentru mine - în relaţia deja destul de apropiată cu noul meu leptop !
      pot să-ţi răspund că mi-a plăcut filmul ''Parfum de femeie'' iar referitor la captivantul dans - nu cred că aş fi fost capabilă să dansez cu exigentul domn Al Pacino... doar am visat şi eu frumos vizionând secvenţele superbe !
      nu aş vrea să consideri că mă scuz dar atât ştiu şi atât pot să realizez pe blog şi nici dotarea tehnică nu este la înălţime, pentru mine contează ceea ce vreau să transmit!
      mi-ar fi plăcut şi îmi place să mai învăţ câte ceva despre ceea ce pot realiza pe pagina mea de blog - sufleţelul meu tânjind după perseverentul şi perfecţionistul stil japonez... sunt autodidact, am descoperit singură paşii prin lumea calculatorului... şi timpul liber îmi este destul de limitat, el existând la mine mai mult noapea...
      acum, sincer, cred că totuşi am atins o ''coardă'' de sensibilitate în sufleţelul tău pentru că vrei să mă ajuţi - deşi nu cred că voi reuşi să fiu la ''înălţime'' în jocul prin spaţiul virtual !!!
      nu mă supără când îmi arăţi părţile mai puţin reuşite ale blogului meu... la ce te gândeşti când îmi scrii că imaginile nu sunt sugestive? care imagini?
      de la primii paşi printr-un blog, eu am fost şi rămân o persoană modestă şi fericită când rândurile scrise de mine sunt căutate şi citite de prietenii virtuali...
      am scris cam mult - o să ai răbdare ca să citeşti tot?
      aştept următoarea surpriză - ştiu că îţi place să te joci !!!

      Ștergere
    2. Nu , nu imi place sa ma joc .
      Am obosit grozav privind jocul nesincron al celorlalti ...

      Ștergere
    3. poate eşti prea exigent...
      ai uitat că trăim într-o lume imperfectă ?
      Raiul nu este pe aici...

      Ștergere
  5. Ti-am facut un montaj video cu trimitere la numele tau de blog , pe o melodie aparte si cu transpunerea unor texte si imagini care-ti apartin .
    Pot formata un cont YouTube urmand sa incarc editarea acolo iar tu sa o preiei . Dupa preluare voi sterge postarea .
    Vei avea nevoie de o aplicatie dedicata pe care o gasesti in Windows , altfel nu poti descarca din YouTube .
    Nu uzitez Windows ci Android deoarece este net superior si infinit mai dotat in aplicatii multimedia .
    Prin e.mail se pot trimite doar partitii muzicale in format mp3 insa clip.urile intra in categoria mp4 prin dimensiunea mare .
    Pe Facebook transferul este limitat si posibil fie din contul meu , fie prin Messenger , insa si in acest caz ai nevoie de aplicatii suplinitoare .
    Este posibil totusi ca un leptop performant sa dispuna deja de preinstalari in segment Facebook dar nu si in preluari directe de pe Youtube .

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  8. Am postat acum clip.ul pe YouTube in contul meu nou format sub indicativul Licurici Licurici .
    Cauta-l la acest nume , descarca-l si posteaza-l pe blog deoarece acum este si al tau .
    Ptr.moment am ridicat setarile de securitate , permitand accesul general , astfel incat sa poti ajunge la el .
    Coloana sonora este data de melodia "Intinde-mi mana prietene"in interpretarea Angelei Ciochina , o interpreta de mult uitata care s-a stins nu de multa vreme in imprejurari triste .
    Dealtfel si cantecul este uitat , asa cum si notiunea de prietenie a devenit ambigua ori un desiderat aproape imposibil in zilele noastre ...
    Doar ca eu sunt un colectionar de "vintage" muzical si am melodia , care mi-e tare draga .
    Vizionat pe leptop ori monitor FHD ori chiar QHD clip.ul se situeaza in parametri acceptabili insa transpus pe video proiector reliefeaza diferentele de pixeli .
    Dupa cum am precizat este o schita si urmeaza sa-l reformatez , sa aduc imaginile la aceeasi dimensiune si uniformizare pixeli , sa incadrez textele in chenar , etc .
    Insa daca nu-ti place si nu-l vrei , nu-mi mai bat capul .

    RăspundețiȘtergere
  9. Link acces la clip.ul "Prietena japoneză" cont Licurici Licurici :

    https://youtu.be/M7sRPKQK8iY

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am avut o reală surpriză privitor la melodia aleasă - şi mie mi-a plăcut Angela Ciochină !
      am descărcat video, l-am vizionat de câteva ori până acum...
      cuvintele sunt sărace ca să exprime avalanşa de gânduri...
      chiar îmi place că ţi-ai bătut capul atât cu mine !
      îţi doresc să ai o duminică aşa cum îţi place ţie, prietene Licurici !

      Ștergere
    2. prietene Licurici, am un blocaj la postare: cred că am greşit când am salvat minunatul video... îl pot viziona pe leptop dar nu mi-l postează - mă anunţă că nu este salvat la video-uri ! mai pot schimba ceva din situaţia actuală ?

      Ștergere