vineri, 29 aprilie 2016

călătorie-n vreme...

... versuri frumos scrise de prietena mea virtuală, doamna Nora (Anna-Nora Rotaru):

''Ce multă vreme-a mai trecut
 Şi câtă apă-n râu a curs...
 Câte frunze-au mai căzut,
 Câte gânduri s-au pierdut,
 Câte clipe-n neant s-au scurs...
        Aici sunt dar parcă niciunde...
        Trecut-au zile, seară de seară...
        Nici nu am unde m-ascunde,
        Simt cum frigul mă pătrunde,
        Când iar noaptea se coboară!
 Plec...stârnind colbul în ţărână,
 Iar cutreier lumea-ntreagă...
 Iau din pâine o fărâmă,
 Stropi de apă din fântână,
 Că...nimic nu mă mai leagă!
        Merg-ncotro aud vreun tunet...
        Trec prin crânguri, prin trifoi...
        N-am nimic înscris pe cuget,
        Nu mi-i teamă nici de muget,
        De-or fi valuri sau strigoi!
 Nici de Neagra cu secure,
 Ce-o aud cum şuşoteşte...
 Iau cărarea prin pădure,
 O alung de vrea să-mi fure,
 Sufletul ce mi-l pândeşte!
        Străbat viaţa, călător...
        Uşor fulg sau adiere...
        De murit, ştiu, n-am să mor,
        Vieţii-i împletesc fuior,
        Să mă scape de himere!''

(ANNA-NORA ROTARU,
''CĂLĂTORIE-N VREME'')

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu