sâmbătă, 25 aprilie 2015

jurnalul (94)





Astăzi (data/ora)... vineri, 24 aprilie, ora 23.45 
Am început ... şi noi o perioadă mai liniştită - Bunul Dumnezeu are milă şi de zbuciumul nostru ca familie... 
Sperăm ... ca să vină şi la noi măcar o ploiţă cât de mică !!!
Zilnic ... în toate activităţile noastre, ne străduim să fim cât mai responsabili ! 
Gândesc ... că învăţătura a ajuns într-o situaţie ciudată, un adevărat paradox: copiii pe care îi cunosc sau despre care am auzit în jurul meu, nu învaţă deşi merg la şcoală (prezintă puţină modă, schimbă mesaje pe telefon,etc). excepţiile - cei care chiar învaţă dar care sunt atât de puţini - au burse la universităţi în străinătate...   
În bucătărie ... este linişte - ora este târzie !
Îmbrăcamintea ... mea este: pantaloni de pijama, albaştri; bluză de pijama, alb cu flori lila; papucei de casă (cei pe care îi port în perioada de căldură); o haină mai groasă - este puţin răcoare acum târziu în noapte! 
Nu mai aveam speranţa ... că o să ajung să mă ocup, relaxată, de pedichiură şi manichiură...s-a întâmplat astă- seară...este un timp pentru toate ...
Timpul ... deşi zboară, uneori îmi place că anumite episoade - mai puţin dorite - nu staţionează prea mult ...     
Munca ... din această săptămână s-a redus la activităţi legate de grădini: am săpat la cazma parceluţă după parceluţă, am udat în fiecare zi asigurând zilnic cu apă toată ''suflarea'' bidoanelor ...
Ascult ...  ştirile la tv-ul lui ticuţu... 
În casă ... se mai aude tic-tac-ul ceasului, zgomotul pe care îl fac eu la leptop ...   
Preferinţe ... am avut şi am pentru oja roz- bombon (aşa cum sunt acum unghiuliţele mele)!  
Pentru final ... am ales - o minunată curiozitate - o postare ce povesteşte despre satul din insula vulcanică Aogashimais (http://www.travelsmartinfo.ro/sa-traiesti-intr-un-vulcan/ ):

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu