sâmbătă, 14 februarie 2015

jurnalul (84)


Astăzi (data/ora)... sâmbătă, 14 februarie, ora 20.10
Ziua de azi ... este sărbătorită de fiecare după cum percepe noţiunea de ''iubire'' ! eu am dedicat-o ''iubirii de viaţă'' ! 
Mă gândesc ... că, azi, fiecare persoană a încercat, din toată inima, să realizeze un gest frumos pentru partener - parteneră ! sunt foarte bune aceste evenimente, în aceste vremuri în care oamenii nu mai au destul timp liber ca să se gândească la sufletul partenerului - partenerei ! aşa, într-un mod organizat sau acasă în intimitate, fiecare îi dedică celuilalt minute de tandreţe ...    
Eu am învăţat ... să iubesc viaţa - chiar şi în momentele triste ! este cel mai frumos dar de la Bunul Dumnezeu!
Suntem recunoscători ... Bunului Dumnezeu că ne-a ajutat să cunoaştem oameni cu suflete minunate!
În bucătărie ... se aud lemnele cu trosnesc în sobă!
Sunt îmbrăcată ... tot în haine groase - deşi ar fi trebuit să îmbrac o ţinută mai romantică...dar partenerul meu -  VIAŢA - mă doreşte, în orice clipă, cât mai simplă, naturală !    
De citit ... am găsit, astă seară, pe facebook minunate versuri şi mesaje de iubire !
Trebuie ... să avem o seară caldă - seara este mai frig de obicei !  
Pentru munca zilnică ... a fost necesară şi o deplasare, la un aşa-zis ''service'' pentru toporul meu cel atât de chinuit de mine! un prieten, adevărat ''doctor'', mi-a consultat toporul şi el i-a plâns şi, printre suspine, i-a arătat unde îl doare mai tare !!! până la vară - când ''doctorul'' i-a recomandat o vizită la un sanatoriu unde să-l ''împrospăteze'' cineva mai priceput -, toporul a revenit la mine total înfrumuseţat şi înviorat !!! de drag, când am ajuns acasă, am spart împreună câteva buturugi mult mai repede şi mai bine!    
Ascultăm ...  ştirile...după terminarea ''jurnalului'' - tăticu m-a şi întrebat: ''ţi-ai scris jurnalul ?'' - voi căuta un film siropos, de iubire romantică...
În casă ... televizorul vorbeşte dar mami şi tati dorm profund...      
Am preferat ... clipele liniştite, trăite profund în mijlocul familiei: să ne bucurăm împreună de orice !
Am avut speranţe ... ce încep să le observ materializate, încet-încet !
Aici vă recomand ... un film romantic:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu