vineri, 14 noiembrie 2014

jurnalul (72)




Astăzi (data/ora)... vineri, 14 noiembrie, ora 18.24
Zi... de început de weekend, cândva, şi pentru mine ... acum este o zi obişnuită, în care sunt acasă şi mă bucur pentru asta - mâine la lucru !  
Mă gândesc ... la umezeala care iar a pus stăpânire peste tot !
Ce să mai învăţ ? ... uneori am un chef nebun ca să ''vegetez'' ...    
Fizic ... simt greutatea toporului cel mare cu care despic buturugile formând stocul de lemne zilnic, pentru focul de care are grijă mami ...
Bucătăria ... este liniştită acum, am terminat activitatea legată de ''foame'', focul mai trozneşte încă în sobă - mai este până voi merge pe traseul bine-cunoscut pentru închiderea coşului sobei, la final !
Sunt îmbrăcată ...  în haine groase - costumaţia normală din sezonul friguros !
Citesc ... aceeaşi carte din colecţia lui ticuţu - pentru a reuşi alegerea pasajelor plăcute ... 
Aştept ... sosirea zilei de duminică - conştiinţa nu mă lasă să stau în casă - fiind o visătoare îmi doresc şi eu o societate normală, aşa cum sunt şi în ţările civilizate - nu o ţară condusă tot de cei ''roşii''!    
La realizări ... bifez zilnic: o zi de munca acasă, o zi de muncă la serviciu ...       
Ascult ,.. emisiuni de ştiri - aştept să vizionez şi eu filmul realizat de Digi Tv despre cei 2 candidaţi ...
În casă ... este cald, o căldură plăcută !      
Ceea ce am preferat ... tot timpul a fost confortul ! când avem un minut de relaxare - acel minut să fie cât mai plăcut! 
Speranţe? ... sper ca Bunul Dumnezeu să aibă în continuare răbdare şi cu ţărişoara noastră şi să o protejeze de mari necazuri ! 
Ce să postez la această rubrică ?! ... ceva care are un colţişor aparte în inima mea! merg la vot pentru alegerea unui preşedinte pentru că facem parte dintr-o REPUBLICĂ - dacă ar fi fost un referendum aş fi ales MONARHIA (japonezii îşi iubesc Împăratul), eu -japoneză în suflet- îmi iubesc Regele

6 comentarii:

  1. Frumoasă melodia!
    Un weekend plăcut draga mea!
    Pupici și îmbrățișări!

    RăspundețiȘtergere
  2. Desde Andalucia te mando un fuuerte abrazo

    RăspundețiȘtergere
  3. Impresionantă filă de jurnal.... Îmi plac gândurile lăsate aici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită!
      cu drag, te mai aştept!
      o după-amiază cât mai plăcută - îţi doresc!

      Ștergere