sâmbătă, 27 septembrie 2014

jurnalul (65)




Astăzi (data/ora)... sâmbătă, 27 septembrie, ora 14.29
Ziua de azi ... este ''înceţoşată'' şi fizic şi psihic ... a plouat azi-noapte, totul este jilav ... şi ca să fim în ton cu specificul dimineţii, eu şi mami ne-am ''descărcat'' sensibilitatea momentului: am plâns în încercarea de a ne mângâia una pe alta sufleteşte !!!    
Gândesc ...  că uneori îi semăn foarte mult mămicuţei: o anume neadaptare la mediul social trăind în propria lume - creată pentru a înmuia duritatea lumii reale...
Din tot ce am învăţat ... toată viaţa, acum pot aplica doar lecţia ''bunului simţ'' !  
Descopăr sufleteşte ... că zbuciumul cotidian ne consumă zi după zi, într-un ritm alert, încercând să învăţăm ''lecţiile'' vieţii la care am avut restanţe... 
Bucătăria ... este liniştită ... acum o oră ne-am adunat la o masă în familie - rar realizată în ultimul timp - în încercarea de a ''catifela'' asperităţile vieţii dure ... 
Sunt îmbrăcată ...  în pantaloni lungi, gri; bluza de pijama, gălbuie (nu am reuşit să mă schimb, după odihna de 3 ore...); bluză groasă, albastră: şosete albastru-negru; papucei de casă ...
  verde inchis; tricou cu mânecă scurtă, roşu...
Citesc ... de pe bloguri şi facebook - greu am avut puţin timp...
Aştept ... momente mai vesele, m-aş bucura să reuşim să luptăm cu melancolia adusă de această toamnă ce ne-a ''invadat'' brusc ...  
La rubrica ''realizări'' ... pot adăuga încă o parceluţă săpată la cazma, în grădina mare ...
Ascult ,.. o emisiune pe Digi Tv - mami o urmăreşte acum ...
În casă ...  este linişte ... toată gaşca a dormit puţin, ca niciodată, obosită de aerul jilav, specific acestui debut al toamnei ... 
Aş prefera ... să ascult muzică clasică ... am câteva discuri vechi şi cd-uri pe care le-aş asculta cu drag, dacă aş avea ceva timp liber, ca să îmi refac structura de bază sufletească, greu afectată de ultimii ani ...  
Speranţele ... pot fi doar către Bunul Dumnezeu - singurul care ne ştie cu bune şi mai puţin bune ...   
Vă invit ... să admirăm ceva atât de plăcut ochiului pentru că numai aşa mai mă pot înveseli câteodată, această frumuseţe pură îmi reconfortează spiritul :

2 comentarii:

  1. Imi pare rau ca pentru tine aceasta vreme te influenteaza.Imi pare rau ca ai avut probeme in ultima perioada de timp.As vrea sa-ti dau macar cate ceva din putinul meu bun si din optimismul care ma caracterizeaza.Tot binele din lume ti-l doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită!
      şi de asemenea, mulţumesc frumos pentru gândul frumos de a mă scoate din starea momentului... sper să treacă starea aceasta ... nu mă caracterizează optimismul, la mine este puternică voinţa! adică am fost o viaţă o luptătoare, acum am mai ''şchiopătat''! dar poate am circumstanţe ajutătoare, vremurile pe care le străbatem sunt tare ciudate, zbuciumate!
      îţi doresc, cu drag, să ai un weekend minunat!

      Ștergere