sâmbătă, 19 iulie 2014

curiozităţi în stil japonez...

... am descoperit curiozităţi (citiţi mai multe aici:  http://webcultura.ro/insula-iepurilor/):
1. o informaţie despre insula Okunoshima (Japonia) - denumită şi ''Insula Iepurilor'', o insulă mică ca suprafaţă: un hotel, un teren de golf, un camping şi foarte mulţi iepuri (de aceea accesul câinilor şi pisicilor este interzis!)  ... 
2. o informaţie despre insula Tashirojima (Japonia), tot o micuţă insulă, cu altare şi pietre funerare închinate pisicilor ce se află aici în număr foarte mare:

10 comentarii:

  1. Si los humaanos somos incapaces de amarnos mutuamente,menos podriamos amar a los animales

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită!
      eu iubesc căţeii, am avut tare demult şi o pisică !
      weekend plăcut!

      Ștergere
  2. Dacă-i vorba de pisici, aici, în Tashirojima ar fi de mine, că tare îmi mai plac! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită!
      am avut cândva demult şi o pisică dar acum câinii mei nu iubesc pisicile!
      weekend plăcut!!

      Ștergere
  3. Vai cat de draguuuut! Mai vazusem filmuletul cu iepurii dar nu stiam ca este facut pe o insula dedicata numai lor!
    Nici insula pisicilor nu e mai prejos! :-)
    Numai bine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită!
      timpul actual este favorabil şi iepurilor şi pisicilor pe aceste insule!
      weekend plăcut!

      Ștergere
  4. Wow ce de pufoșenii,îmi plac tare mult!
    O duminică frumoasă îți doresc!
    Cu tot dragul te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită!
      curiozităţi, nu-i aşa?
      weekend plăcut!

      Ștergere
  5. Lovely post - I love cats!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită!
      te mai aştept în vizită, cu drag!
      weekend plăcut!

      Ștergere