duminică, 6 aprilie 2014

capricii de april...

... zile capricioase de aprilie!
... am căutat versuri frumoase care să îmi încălzească sufleţelul întristat de temperatura coborâtă de afară ... şi le-am găsit !
... doamna Laura Schussmann are o minunată poezie dedicată lunii aprilie:

 ''April, tu eşti luna din an în care
  Fluturii îşi rup aripi aurii din soare
  Şi odihnesc pe palete de culoare,
  Iar paşii noştrii îndrăgostiţi de căutare
  Aleargă înebuniţi între credinţa şi abis
  Dansând pe vârfuri de picior de floare
  Piruiete arcuite pe urme fine de vis...
      Eu mi-am lăsat sufletul la tine în palme
      Respirând odată cu tine capricios April
      Şi am devenit deodată ploaie de petale
      Şi am început să mă rotesc uşor în aer
      În mii de nuanţe de roz, alb şi vernil...

  Şi m-am transformat cu tine în primăvară
  Fir de iarbă încolţind crud pe pajişti vise
  Copac de parcuri pe lângă alei închise
  Călăuzind a gândului cărare imaginară...
      Miroase a viaţă capriciosul meu April
      Cu tine mă simt şi coaptă ca un fruct
      Dar şi prostuţă dulce ca un naiv copil
      Cu tine simt pe buze crăpate ca de lut
      Pierdute de sens şi intensitate clară
      Rebele şi haotice ploi de primăvară.

  Inele flori pe degeţele discret îmi pui
  Mă faci mireasa ta dar şi a nimănui
  Şi îmi promiţi o viaţă numai de vis
  Dar şi aşa obligatoriu începe la Paris .
  Final de drum în iad sau paradis...
  Şi ce va fi va fi , şoptit îmi spui...
  Capriciosul meu iubit şi al nimănui...''

       (Laura Schussmann, '''CAPRICII DE APRIL...'')

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu