luni, 24 martie 2014

nostalgii ...

... am descoperit cu multă plăcere o nouă postare a doamnei Mihaela Brumar (în Art of Spirit ):
     ''Când plictiseala şi monotonia îmi dau răgaz, îmi scot amintirile la lumină pentru a aduce îmbunătăţiri decorului dar mai ales psihicului.
      Se pare că mi-am început existenţa, acea goană prin viaţă, către ceva ştiut dar necunoscut.
      Cred că primul popas l-am făcut într-un amurg de toamnă, unul adevărat, cu de toate.


      Apoi a venit o perioadă în care totul a curs liniştit, de la ideile de azi spre fap
tele de mâine, de la dorinţă spre crez, de la lumină spre întuneric şi nimic altceva nu s-a mai întâmplat.
     Ba da! Totuşi s-a mai întâmplat ceva, a venit primăvara şi atunci , în primăvara primăverilor, am curs liniştit cu apele pământului, am tremurat cu patima din verdele frunzelor, am străbătut perdeaua de raze ale soarelui încercându-mi tăria gândului.

     Cu un uşor regret am constatat că deja era uitat primul amurg.
     M-am aruncat cu voluptate în goana nebună, dar deja era vară, mult prea încărcată de oboseală şi dorinţă, mult prea încărcată de cei ce o slujesc cu credinţă.
     În atmosfera plină de căldură au început să apară şi primele împliniri, de cele mai multe ori minciuni adevărate.
     Am început să trăiesc nostalgii şi până să termin de consumat întreaga porţie m-am trezit în plin amurg de iarnă.
Un amurg adevărat într-o iarnă adevărată.
     Şi îmi continui goana îngropând toate peste care trec, în uitare.
     Trebuie să-mi duc la îndeplinire jurământul pentru prima noapte adevărată din viaţă.''

       (Text Energie Benefică)
       (Imagine Tablou " Amurg " - artist plastic Eduard Sandu)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu