sâmbătă, 8 februarie 2014

jurnalul (32)



Astăzi (data/ora)... sâmbătă 08 februarie, ora 11.28
Afară ...  e un anotimp vechi, IARNA, peste care a intrat ceva din PRIMĂVARĂ (cred!) ...adică am încă multă zăpadă peste tot dar dimineaţa şi seara avem ceaţă multă şi, ieri pe la prânz era şi mult soare (cu dinţi mulţi , e drept...) şi s-a mai topit câte puţin şi din zăpadă !!!
Mă gândesc ...  că trebuie să fiu mai optimistă !!!
Am putea să învăţăm ...  de la păsări - cum ''s-a îndulcit'' vremea, cum au apărut, de câteva zile, vrăbiuţele ... sunt peste tot pe la noi prin curte !!!
Sunt recunoscătoare ... Soarelui că a apărut mai des şi mai cu putere, acum pe cer - şi aşa o să mai avem lemne!!! 
In bucătărie ...  am ''fugit'' puţin cu mobilierul dând un aspect nou - şi aşa mami găteşte cu drag (îi place mult schimbarea...)!   
Sunt îmbrăcată ...  amestecat (jumătate de noapte - jumătate de ziuă)! am băut un capuccino pregătit de micuţa (împreună cu ea şi cu ticuţu) ... poate mă voi ''dezgheţa'' (trezi), încet-încet...  
Caut să citesc ...  câte ceva dar e greu că, nu mai pot fi constantă !!!  
Aştept ... să se deruleze încet ghemuleţul zilelor: ce o mai urma? 
De meşterit ...  la ora când scriu acum - nu am habar!    
Am ascultat ... cu drag o minunată înregistrare: ''Concierto de Aranjuez'' în interpretarea lui Laurens Van Rooyen şi Francis Goya ... 
In casă ...  e cald, televizorul transmite noutăţile şi ticuţu le comentează cu mami ...
Unul dintre lucrurile mele preferate ... este uneori ... să vegetez !!!    
Sfârșitul săptămânii ... să fie ok !
Aici vă prezint ... o imagine, însoţită de multă speranţă !

6 comentarii:

  1. E bine-asa :) Daca soarele isi arata fata, ziua e frumoasa si parca ne bucuram mai mult de orice. Si cateodata e necesar sa " vegetezi ". O fi ceva legat de luna si de stele, parca si eu am incetinit ritmul zilele astea ... Duminica frumoasa, draga mea !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită!
      deja acum e chiar PRIMĂVARĂ la noi...din ce în ce mai puţină zăpadă pe casăăăăăăăăăă... cât mă bucur! asta rămăsese neplimbată de mine!
      cred că din această cauză am ajuns să vegetez-prea multă oboseală!!!
      îţi doresc o săptămână frumoasăăăăăăăă!

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită!
      acum se observă clar: raportul de forţe se înclină spre PRIMĂVARĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂ!

      Ștergere
  3. Cu "optimismul" e lupta grea!!! Cred ca e ceva genetic!
    Ma uit la familia mea: mereu preocupata, mereu ingrijorata, sa fie totul bine, sa iasa toate cum trebuie, sa nu ne facem de ris, sa fim mereu pregatiti, sa mai lasam distractia, etc... Ce crezi? Fix asa sint si eu!!!


    Ma uit la familia sotului: vesela, optimista, cu zimbetul pe buze! Si au si ei problemele lor si au si eu grijile lor, dar altfel iau viata in piept si parca toate trec mai usor!! Si fix la fel e sotul meu: calm, linistit si bine-dispus!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită!
      în zilele de azi (atât de zbuciumate...), greu găsim momente prae lungi de veselie ...
      ai dreptate în ceea ce mi-ai scris !

      Ștergere