sâmbătă, 14 septembrie 2013

jurnalul (14)



Pentru astăzi (data/ora)... sâmbătă 14 septembrie, ora 22:10
Afară ...  şi în casă - noaptea s-a aşternut peste tot ... afară e frig !!! în casă - atmosfera este plăcută !
Mă gândesc ...  că o să vină şi mai frig ... şi va trebui să facem focul, nu-i aşa?! ...
Din locurile de unde învăţăm ...  oare chiar învăţăm ceea ce trebuie?!
Sunt recunoscătoare pentru ...  că Bunul Dumnezeu mi-a dat o pauză (adică o ploaie !!!) ...
Din bucătărie ...  mâine, se vor împrăştia aromele plăcute ... acum este târziu şi toată suflarea din gospodărie se odihneşte, fiecare pe unde are "culcuşul" ...
Sunt îmbrăcată ...  încă nu m-am schimbat total : jumate-jumate (bluza de azi, gen "iie", cu floricele multe mărunte + pantalonul de pijama, galben-spre portocală ...) ...
Citesc ...  şi încerc să îmi traduc corect, din engleză, tot ceea ce mă interesează de pe Internet/Youtube... 
Aştept (sper) ... sănătate pentru familia mea ! 
Nu mai meşteresc ...  nimic - azi a fost sărbătoare! mâine este duminică !!!
Ascult ... şi vizionez la Realitatea-Tv un film dedicat Reginei Maria a României ...
În casă ...  se aude emisiunea preferată a lui ticuţu: despre fotbal ! mami doarme atât de profund - este aşa de obosită (a fost la cumpărături la oraş, pentru hrana căţeilor noştri dragi, Leu şi Puiu)...
Dintre lucrurile mele preferate ... care dintre ele ?!...
Un plan pentru sfârşitul săptămânii ...  un weekend plăcut ...
Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împărtăşesc:
 ... pentru că toată seara am rămas visând la frumoasa noastră Regină, Maria, am găsit un video ce m-a impresionat ... vocea prinţesei Sturdza (ce a recitat din jurnalul Reginei Maria) m-a plimbat printr-o lume de vis: lumea Reginei Maria ... 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu