vineri, 27 septembrie 2013

japoneza poliţistă...

... am urmărit un reportaj despre poliţiste japoneze...
... am văzut un garaj imens, plin cu motociclete superbe...super-performante (cred, eu - nu mă pricep prea mult la motoare - îmi plac cum arată!!!) ...
... erau ca dintr-un film: Robocop!!! vă mai amintiţi de acel film???

... nu am găsit fotografii reale cu poliţiste japoneze...
... poliţistele japoneze, mititele, îmbrăcate cu echipament de protecţie, dotate cu motociclete mari ... participau şi la antrenamente sportive, participau şi la concursuri, împreună cu renumita motocicletă ... erau super-cool !!!
... şi ca orice japonez, aveau în dotare binecunoscutul obento, într-un "buzunar" lateral al motocicletei...
ps: am aflat că în Japonia nu se fură, este încurajată onestitatea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu