duminică, 14 iulie 2013

... dancing în Gujo ...

...azi am vizionat la televiziunea mea favorită, NHK WORLD, o prezentare a unuia din festivalurile tradiţionale japoneze ...este prima oară când îl voi urmări, prin tv NHK WORLD ...
... până atunci, am aflat:
...în Gujo (prefectura Gifu) se va desfăşura în luna august (13-16 august) un renumit festival de dans tradiţional ... dansuri ce au loc ziua dar se continuă şi toată noaptea, timp de patru zile... şi poate participa oricine...
...în Kyoto începe într-un sanctuar şi se continuă în altul, în fiecare noapte, timp de 30 nopţi...
... se spun poveşti muzicale -"ohayashi" - de către un solist, un shamisen, o Taiko şi un shakuhachi, dansul fiind în jurul scenei...




2 comentarii:

  1. Ce interesant! Eu nu am reusit sa vad online tv japonez. Nu stiu eu probabil unde sa umblu in site-ul pe care mi l-ai dat!
    Pupici si o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur mult ca am reintrat asta-seara si ti-am vazut comentariul!
      pentru aceasta tv, ca sa poti sa vezi on-line, am recautat-o eu si apare asa scris unde trebuie tu sa dai click pentru a intra pe Internet:
      NHK WORLD English
      www.nhk.or.jp/nhkworld/
      NHK WORLD is the international broadcasting service of NHK.
      ti-am copiat ca sa vezi cum apare si la tine! si apare pagina cu tot ce prezinta ei, in limba engleza! eu am si pe tv - pentru ca am antena pe satelitul HOTBIRD !
      te pup! o seara frumoasa!

      Ștergere