vineri, 31 mai 2013

...are 8 ani dar are MARE talent

... fiind pe facebook am descoperit ceea ce nu vad la tv (pentru ca nu am timp pentru toate emisiunile!)...
... am descoperit, la o prietena din facebook, o votare pentru talente aparute la emisiunea "nextstar"  pe antena 1... 
... asa am descoperit un baietel, Damian Gerard Ouatu (nu are legatura cu concurentul de la Eurovision), sustinut de o valoare a muzicii, Paula Seling !!! 
... am ascultat melodia, m-a uimit indrazneala lui (curajul lui de a canta ceva atat de greu!!!) de a canta opera, am ascultat ce triluri ieseau spre finalul melodiei din micutul cantaret ... in duet cu Paula ...  
... incantata, am votat concurentul, am dat "share" pentru a transmite mai departe...
... dar, intre timp  m-am gandit ca as putea sa ii popularizez si prin blog valoarea!!! 
... ar fi frumos sa fie sprijinit in formarea sa intr-un domeniu care ii place! merita!!! cine stie ce mare valoare va fi peste ani !!! si atunci voi gandi/vom gandi:"cand era mic l-am sprijinit!"
... sper sa va placa! 
... adresa este: 

http://nextstar.a1.ro/concurenti/
http://nextstar.a1.ro/concurenti/ VOTEAZA OUATU GERARD DAMIAN . VA ROG , DISTRIBUITI ASTA MAI DEPARTE


3 comentarii: