miercuri, 13 martie 2013

... cantecul ce-mi place ...

... m-am bucurat la maturitate ca am avut parte, in perioada formarii personalitatii, in timpul scolii generale (in anii mult apropiati mai mult de copilarie), de vizite foarte dese la Filarmonica "Oltenia" beneficiind atunci de o initiativa la moda: cunoasterea instrumentelor dintr-o orchestra, rolul lor, auditii simfonice cu o prezentare profesionala (explicatii) la nivelul nostru de gandire (de atunci)... aceste ore m-au ajutat mult mai tarziu in a intelege si asculta cu drag o compozitie simfonica ... in a avea preferinte printre ilustrii compozitori de gen, printre celebrii cantareti ai scenei de opereta si opera ... m-a ajutat sa am (si sunt asa de multumita ca am reusit asa ceva - inainte de 1989, cu ajutorul Bunului Dumnezeu) o colectie de discuri cu inregistrari celebre simfonice indragite de mine (pentru pick-up) si inregistrari video (cu celebri cantareti ai scenei de opera) ...
... am fost si sunt atrasa de farmecul sunetului, de farmecul muzicii ...
... poate deschiderea mea pentru noutate, poate farmecul personal ...
... cantecul (VOCEA) ce mi-a placut de la prima auditie (pentru EUROVISION) si pe zi ce trece imi place si mai mult : "It's my life"! iar interpretarea ii apartine unui contratenor de exceptie, Cezar, supranumit "THE VOICE"! (date mai multe despre CEZAR puteti afla pe Wikipedia:
                 http://en.wikipedia.org/wiki/Cezar_Florin_Ouatu )
... sper sa vizionati cu placere inregistrarea video si apoi sa votati (pentru ca stiu ca va va place totul!) la adresa site-ului de votare, de pe Internet: 
                     http://tummiweb.com/scorewiz/rsvp/59839/PXJxZ

       "It's my life"
       music & lyrics: Cristian Faur

       interpretare:  Cezar The Voice  

                            
... m-am gandit ca versurile cantecului sunt mai usor de inteles daca le si putem citi: 

"Love is so bright
 Like a diamond in the light
 Love is so, so true
 I can paint my world in blue

Love is so deep
And it makes my life complete
Like a mountain in the sky
Love is high, so high

It's my life and I know it's not forever
It's my life and I'll share it all with you
It's my life, we were meant to be together
I'll give my life to you

Love is so strong
In the heart where i belong
It's a dream, a desire
And is burning like a fire

Love is so deep
And it makes my life complete
Like a mountain in the sky
Love is high, so high

I'll find my story and fight for my glory of love …

It's my life and I know it's not forever
It's my life and I'll share it all with you
It's my life, we were meant to be together
I'll give my life to you
."
 

4 comentarii:

  1. Este un mare artist... A concertat cu Angela Gheorghiu, iar anul acesta va aparea in Romania pe aceeasi scena cu Bocelli.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mutumesc frumos pentru vizita si cuvintele frumoase adresate acestui mare artist! sufletul meu se bucura pentru Cezar! merita laudele!

      Ștergere
  2. Abia astept sa vedem ce figura face la Eurovision!
    Seara si duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc frumos pentru vizita!
      imi place de Cezar mai demult timp!
      dar va fi o reprezentare aparte acum la Eurovision - o voce cu adevarat valoroasa va reprezenta Romania!
      nu conteaza ce loc va ocupa - conteaza sa-i ascultam vocea - e ca o terapie pentru suflet!

      Ștergere