luni, 16 aprilie 2012

din lumea arabă...

                       Fragment din jurnalul de amintiri al ticuţului:
    ''Trebuie să amintesc că în acest timp eu am lucrat pe şantiere internaţionale ca Siria - Libia...
    ... 1978 - am plecat în Siria la rafinăria petrolieră Banias situată pe malul Mării Mediterana, pe timp de 2 ani de zile (1978-1979).

  ...  Venind în ţară, am stat in concediu 3 luni de zile, apoi am lucrat la Turnu Severin, la apa grea...
    ... 1982 - am plecat în Libia pe şantierul din Surman. Aici am lucrat timp de 2 ani şi jumătate, adică 1982 - 1984.

   ... Am cele mai plăcute amintiri din viaţa mea ... petrecute cu soţia mea, la  Marea Mediterană, în frumosul oraş Banias şi în alte oraşe ca Alep, Damasc, Latakia...''    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu