duminică, 12 iunie 2016

căsuţele viitorului...

... la NHK TV,  la rubrica ''Made from Nippon'', am descoperit un reportaj despre o companie din prefectura Ishikawa !
... această companie a creat case din polistiren în încercarea de a depăşi, fără mari daune, momentul cutremurului ...  
... în plus casele sunt gândite astfel încât să aibă şi costuri reduse...
... iată şi un articol (ce prezintă date despre căsuțe):
http://stiri.magazinuldecase.ro/uita-tot-ce-ai-stiut-pana-acum-despre-locuinte-casele-japoneze-din-polistiren-nu-trebuie-sa-le-ratezi

3 comentarii:

  1. Prietena japoneza
    "Da-mimâna prietene !"
    https://youtu.be/_wC1OWCOFrU

    La postarile YouTube nu am activat setarile de confidentialitate , accesul fiind general tocmai ptr. ca tu sa ajungi usor la ele .
    Dupa cum am mai precizat , ptr descarcare sant inevitabil necesare aplicatii dedicate .
    Le gasesti usor in Windows , au descrieri detaliate .

    1. GetGo YouTube Downloader .

    2. Songr .

    3. SM Player .

    4. Tube Video Downloader for YouTube & Other - aplicatie Windows .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. prietene Licurici, am reuşit - cu ceva efort ! - ca să descopăr ceea ce îmi trebuia (nu seamănă cu ceea ce mi-ai scris tu dar funcţionează)! sper să mă descurc în continuare !
      am postat deja primul filmuleţ trimis de tine !
      cu drag, mulţumesc frumos pentru ajutorul de a-mi găsi ''paşii pentru downloader'' (nu ştiu multe încă dar învăţ încetişor...) şi îţi doresc o seară cât mai plăcută !

      Ștergere
  2. eu am reuşit să postez (bine sau mai puţin bine pe youtube) la adresa: https://youtu.be/tcALrix3C6c ...

    RăspundețiȘtergere