duminică, 23 august 2015

muzica filmelor animate...

... aseară destul de târziu ca oră, am descoperit pe canalul tv AXN Black- unde nu m-aş fi aşteptat - muzică japoneză!
... pe scenă micuţele dansatoare şi cântăreţii - minunaţi în stilul kawai -, şi publicul tot kawai - toţi cântau, dansau, se distrau ... 
... aşa am descoperit un festival: ''Animax Musix 2015 Osaka'': 
  ( http://www.animax-asia.com/programs/animax-musix-2015-osaka  )...
... pe scenă cântăreţii reprezentau unele personaje din filmele animate - atât de îndrăgitele anime & manga de pe arhipelagul nipon -, aveau costumaţiii atât de vesele dar toate erau decente (nimic vulgar cum este prin alte părţi ale globului)...
... am reuşit să mă distrez şi eu cu minunatul spectacol (culoare, muzică, veselie...) câteva bune minute - mai au fost 3 formaţii şi fiecare a cântat 2-3 melodii ...
... rar mi-a fost să-mi placă publicul la un spectacol !!! 
... acolo era un public atât de copilăros în sufleţelul lui, care cunoştea filmele animate, muzica şi cântau mai ceva ca cei de pe scenă ! un public kawai ! nu au stat o clipă pe scaune (cât am urmărit spectacolul), au ţopăit pe toate ritmurile, au reacţionat surprinzător de minunat la dialogul iniţiat de cei de pe scenă cu ei !
... în timpul şi la finalul spectacolului, interviurile luate - atât cântăreţilor, cât şi celor dintr-o sală imensă cu 2 balcoane imense, parcă...- demonstaru că toţi s-au distrat copios aşa cum nici nu se gândiseră şi că mai voiau ăn fiecare an un festival la Osaka - acum a fost pentru prima oară organizat aici...
... festivalul face parte dintr-o suită de spectacole - ''Animax Musix'' - organizate în diverse locuri : 
    https://ja.wikipedia.org/wiki/ANIMAX_MUSIX
... am înţeles că festivalul a fost în 28 februarie 2015, în sala teatrului Orix din Osaka după care s-a realizat şi o emisiune tv, de 90 de minute, de către Sony Pictures :
    http://www.animaxtv.de/programs/animax-musix-2015
... din super-starurile japoneze ce au fost pe scenă eu am reuşit să vizionez doar pe Suzuki  Konomi, Angela şi fripSide ...
... am reuşit să găsesc în youtube o reclamă a festivalului -dar din 2014 - aşa ca exemplu:

... ANIMAX MUSIX în facebook...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu