luni, 13 februarie 2017

între răsărit şi apus...

... este seară...
... poate că va mai străluci şi pe la noi soarele şi va veni şi primăvara şi vom uita de atâta frig...
... până atunci, am o poezie frumoasă postată de prietena mea de spirit şi suflet, doamna Laura (Laura Schussmann ):
  ''La orizont,
    între răsărit
    și apus,
    stă soarele meu
    pregătit
    de o nouă poveste,
    și prea obosit
    de o veche istorie.
              Dimineața
              sărută
              seara,
              cu buzele
              fire de nisip,
              creionate
              de brize
              pescăruși,
              în sărut,
              val albastru
              pe un țărm
              de clepsidră.
   Ziua
   se zbate
   pe o pleoapă
   înstelată
   de noapte,
   desenând
   cocori
   în zboruri
   anotimpuri.
              Eu,
              între
              răsărit
              și apus,
              îmi desenez
              orizontul,
              să poată
              soarele meu,
              între noapte
              și zi,
              să își odihnească
              strălucirea
              pe o îmbrățișare
              de raze.''
(LAURA SCHUSSMANN, '' ÎNTRE RĂSĂRIT ȘI APUS...'')

4 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      doamna Laura are poezii frumoase, eu trebuie doar să găsesc momentul potrivit pentru a o reposta aici !!!

      Ștergere
  2. frumos zis! daaa, o sa vina si soarele...pe strada noastra...cum se zice! zile insorite iti doresc!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      da, apropo: azi am avut ceva mai mult soareeeeeeeeeeeeeee!
      mulţumesc frumos pentru urare !
      vouă, vă doresc: multă, multă sănătate !

      Ștergere