joi, 16 februarie 2017

delicatul porţelan...

... am urmărit adesea, la tv, cum lucrează un olar de pe meleagurile noastre... şi ce minunate vase din lut realizează, respectând tradiţia locului...
... aşa că am călătorit şi într-un loc din îndepărtata Japonie pentru a sta alături de cel ce realizează, cu atâta migală, răbdare şi mult talent vase minunate ...
... deci, haideţi să vedeţi ce minunate porţelanuri am descoperit într-un mic atelier din Tobe (https://en.wikipedia.org/wiki/Tobe,_Ehime ):

12 comentarii:

  1. Ce mi-ar place si mie sa stiu lucra asa! O adevarata placere sa te uiti la ei!
    Seara faina, Marinel! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      şi pe mine m-a uimit cum lucrează pământul, ce dotare are într-un mic atelier ... iar finalul m-a lăsat aproape fără grai - cât de mult aş dori şi eu câte ceva din acele porţelanuri !!!
      mă bucur mult că ţi-a plăcut filmuleţul !
      cu drag, îţi doresc o seară plăcută !

      Ștergere
  2. Le admir răbdare și îndemănare,adevărată artă!
    Un weekend plăcut îți doresc,draga mea!
    Pupici,îmbrățișări și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      adevărat - lucrează atât de mult pentru a obţine un obiect !
      mă bucur că ţi-a plăcut filmuleţul !
      pupic - îţi doresc o seară plăcută !

      Ștergere
  3. Adevarati artisti din care ies lucruri ce merita apreciate si pretuite peste timp...
    Un sfarsit de saptamana minunat iti doresc draga mea..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      da, adevărat artist - munca lui nu poate fi răsplătită la justa ei valoare !
      cu drag, îţi doresc multă, multă sănătate !

      Ștergere
  4. Olá Prietena,passando para lhe desejar um lindo final de semana.
    Bjs e obrigada pela visita.
    Carmen Lúcia.

    RăspundețiȘtergere
  5. Uau!!! Pe sufletul meu postarea asta!!!!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      nici nu-ţi poţi imagina cât de bucuroasă sunt că ţi-a plăcut filmuleţul !!!
      cu drag, îţi doresc un weekend cât mai plăcut !

      Ștergere
  6. Vreau si euuu! Nu neaparat sa stiu, cat mai mult sa stau lângă un astfel de artist,doar privind cum crează..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      uimitoare activitate ! şi eu aş sta numai ca să privesc !

      Ștergere