sâmbătă, 5 noiembrie 2016

jurnalul (172)



Astăzi ... sâmbătă, 05 noiembrie, ora 21.18
Am început deja ... să mă obişnuiesc cu noua lună: noiembrie... noroc că a început cu zile mai însorite !
Gândesc ...  că o să vină şi frigul mai serios dacă am schimbat şi luna... deja a apărut şi o reclamă ce vorbeşte de mâncărurile pregătite, cu familia, de sărbători !!!   
Nu mai ştiu ... dacă am învăţat ceva săptămâna aceasta !
Recunosc ... că nu prea ştiu când a zburat timpul săptămâna aceasta şi am ajuns la... weekend ! priveam la tv la un film şi moţăiam - cum îmi place mie seara - când mi-am adus aminte că dacă tot o să fie mâine duminică, eu mi-am scris ''jurnalul'' ?! şi am sărit ca arsă lăsând ''baltă'' moţăiala...
În bucătărie ... este linişte la ora aceasta: tv-ul meu este fără sonor... la ticu este tot fotbal - curios câte meciuri sunt !!! mami doarme latăăăăăăăăă - a obosit-o timpul petrecut pe afară azi !
Sunt ... îmbrăcată în pijamale dar am şi un pulovăr - picioarele sunt desculţe !
Am luat la recitit ... cărţi din bibliotecă dar le-am dus după o zi... nu a mers propunerea ! poate că este de vină şi vremea frumoasă din timpul zilei... 
Aştept ... ca să văd cum va fi ziua de mâine !
Activităţile ... au fost destule zilnic dar cam aiurea, neaşteptate... când aveam buturugi de spart parcă era mai simplu - ştiam ce o să fac zi de zi ! dar acum totul este cam aiurea...scriu la ''jurnal'' dar mai arunc câte o privire la un film ce l-am mai văzut dar care îmi place: ''Puterea inimii''' (''Lead with Your Heart'') ! 
îmi place genul acesta de filme - mi-aş fi dorit şi în viaţa mea aşa ceva ! poate va fi în altă viaţă !!! glumesc !
Aş vrea ... să am dinnou timp pentru a încerca să fac dulciuri pentru familie ! am tot lăsat-o pe mami ca să ne facă ce-i place ei dar aş vrea să mă întorc la reţetele pe care, cu drag, le-am strâns... cine ştie ?! poate că va veni şi acest timp ! 
În casă ... ne-am obişnuit cu aglomeraţia din sezonul rece... parcă vine sfârşitul timpurilor şi ne-am adus fiecare câte ceva din cele pe care vrem să le avem cu noi în continuare...de exemplu: ticuţu i-a cerut mămicuţei ca să salveze o roşie mică, ce a crescut singură în grădiniţa din faţa casei - şi acum, stă la fereastra din cărămizi refractare, într-un ghiveci !   
Astă seară ... sunt cam distrată... nu prea am motive dar cred că sunt sub efectul activităţii din grădină... am stat mai mult pe afară fiind vremea plăcută (noaptea este foarte frigggggggg)...
Recunosc ... că aştept cu drag perioada sărbătorilor când vor fi doar filme cu subiecte plăcute, fără crime sau alte violenţe...
Aici : am să postez fotografii din grădiniţa din faţa casei - este aproape invadată de ... minunaţii maci japonezi !

 
 

6 comentarii:

  1. Olá Prietena,passando para lhe desejar um lindo domingo.
    bjs-Carmen Lúcia.

    RăspundețiȘtergere
  2. Astazi si eu m-am dedicat gradinii.Glumeam cu vecinele :am veni sa fac inchiderea de an.A fost chiar caldut,dar obositor.Tu te lupti singura si imi dau seama ca este greu.Nu stiam de macii japonezi,noroc cu tine.O duminica placuta iti urez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      dacă ai fost o ''plimbăreaţă'', s-au strâns multe prin grădină acum la final !
      macii japonezi sunt superbi !
      şi eu, cu drag, îţi doresc o seară plăcută !

      Ștergere
  3. Macii astia japonezi eu ii stiam de californieni - Eschscholzia californica :)) Dar oricum sunt spectaculosi in gradina, mai ales ca infloresc la vremea asta, cand sunt putine culori in gradina. O saptamana buna, draga mea japoneza !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pe vizită !
      posibil ca la origine să fie californieni... eu am primit, mult mai demult - pe filiera franceză - un pliculeţ ce cuprindea multe seminţe de flori diferite şi intitulat ''gazon japonez'' (sau cam aşa ceva... fiind demult am uitat corecta titulatură...)... de aici au rezultat multe variante de flori minunate - unele le-am pierdut în timp, altele mai sunt încă şi azi, printre care şi macii ... de aceea eu i-am denumit ''maci japonezi''!
      grădina are o culoare minunată: frunzele căzute sunt puţine (le-am adunat...), macii galebeni pe fondul verde al tulpinelor...
      eu îţi mulţumesc pentru informaţia corectă transmisă - tu ştii mult mai multe decât mine în domeniul acesta !
      cu drag, îţi doresc multă sănătate !

      Ștergere