duminică, 17 decembrie 2017

iubirea de semeni, iubirea de sine...

... e dumincă...
... îmi plac poeziile - ele chiar îmi mângăie sufletul !
... mângâiere sufletească am găsit şi în versurile prietenei mele de spirit şi suflet, doamna Laura (Laura Schussmann):
             ''Să vă împreunaţi mâinile,
              Într-o rugă sfântă,
              Pentru iubirea de semeni
              Și pentru iubire de sine.
              Aprindeţi
              Candelă sfântă a inimii voastre
              Și priviţi icoana divinității,
              Care o purtaţi în voi înșivă.
Îngenuncheaţi,
În faţa propriului eu,
Ca și cum aţi îngenunchea
În faţa lui Dumnezeu.
Și rugaţi-vă, dragii mei,
Să vă regăsiţi acolo,
Unde v-aţi pierdut cândva,
Pentru că,
Ochii vă erau prea plini de lacrimi.
Pentru că
Nu v-aţi mai găsit credinţa de a fi
Și durerea pierderii,
Nu aţi mai simţit că va doare.
              E duminică,
              Și e ziua, când, liniștea ar trebui
              Să vă cuprindă.
              Zborul ar trebui să vă inspire.
              Iubirea ar trebui să vă aducă
              Aproape de iubire.
              Suntem mai mult,
              Decât credem că știm a fi
              Suntem mai divini,
              Decât îndrăznim
              Să sperăm că suntem.
              Trebuie,
              Doar să avem curajul
              Să credem cu tărie
              În puritatea și sfinţenia
              Sufletului nostru.
              O credinţa trebuie să avem,
              Ea ne ajută
              Să găsim sublimul din noi.    
Credeţi în iubire,
Credeţi în frumos,
Credeţi în zbor,
Credeţi în răsărit
Și credeţi în apus.
Dragii mei, credeţi în voi !!!
Și iubiţi-vă dragii mei,
Cât de mult puteţi voi,
Căci iubire,
Veţi lua în nemurire,
Și doar iubire,
Puteţi lasă înapoi,
Ca esenţa sublimului din voi !!! ''
     (LAURA SCHUSSMANN, 
''RUGĂCIUNE PENTRU IUBIREA DE SINE'')
           -volumul VERSURI DIN EXILUL SUFLETULUI-

2 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      mă bucur că ţi-au plăcut versurile alese pentru ziua de azi !
      îţi doresc o duminică cât mai liniştită !

      Ștergere