duminică, 5 februarie 2017

plimbare...

... nu pot avea linişte... urmăresc la tv evenimentele în desfăşurare...
... mai frunzăresc carneţelele cu diverse scrieri...
... am găsit versuri transcrise mult mai demult de la un poet turc, Rifat Ilgaz:                        
             (https://en.wikipedia.org/wiki/R%C4%B1fat_Ilgaz )
... iată-le:
                     ''a înţelege 
                      e o cale atât de lungă
                      în imperiul
                      altuia...''
                                 (RIFAT ILGAZ,''PLIMBARE'')

2 comentarii:

  1. Nu inteleg cum de exista oameni care sa mai sustina PSD-ul. Eu am urmarit evenimentele pe diferite posturi, chiar si cele care fac propaganda guvernului, desi datoria lor e sa prezinte totul intr-o maniera obiectiva. Totul e un bullshit. Nu am vazut in viata mea atata aroganta, atata sfidare din partea unui partid politic. Desi incearca sa explice, tot la manipulare recurg.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      adevărat ! e greu de înţeles ce găsesc oamenii bun în gândirea PSD-ului... cred că au rămas ''înţeleniţi'' în dragostea pentru amrele partid dinainte, fiindu-le greu să-şi mai ajusteze gândirea la altceva ! marele rău a fost făcut la Revoluţie când nu a fost scos în afara legii Partidul Comunist şi nu s-a aplicat punctul 8 de la Timişoara !!!

      Ștergere