luni, 6 februarie 2017

julia...

... postarea este propusă de Zinnaida unde veţi găsi mai multe date...
... provocarea are sloganul ''Click&Comment Monday''! 
... distribuie pe reţele articolele care îţi plac mult !
... deci dacă este luni, provocarea este: ''Citate favorite'' ! 


                                W. SOMERSET MAUGHAM

Julia. Liza din mahalaua LambethSomerset Maugham (1934).jpg
... din ceea ce am citit, pentru azi am ales romanul ''Julia''':
        ''O femeie îi atrage pe bărbaţi cu ajutorul farmecului ei şi-i păstrează cu ajutorul propriilor lor vicii.''
        ''Bărbaţii sunt creaţiile obişnuinţei; tocmai asta le dă femeilor o asemenea putere asupra lor.''
        ''Numai o femeie poate şti de ce este în stare o femeie !''
        ''Dragoste... suferinţe şi chinuri, ruşine, extaz, paradis şi iad... unei trări mai intense precum şi al unei plictiseli nespuse; se referă la libertate şi la robie; la tihnă şi nelinişte.''
        ''E ca şi cum ai minţi fără să ştii să minţi, asta e fatal; cred că e mai bine să n-ai minte şi să ştii că n-ai, decât să n-ai şi să nu-ţi dai seama.'' 
        ''Amărăciunea vieţii nu stă în moarte, amărăciunea vieţii e doar moartea dragostei.''
        ''Să ai o inimă liberă şi sănătoasă, asta îţi dă un grandios sentiment de încredere în tine.''

16 comentarii:

  1. "Numai o femeie poate şti de ce este în stare o femeie!" ... mie îmi spui "scorpionule"? 😅
    Chiar mi-au placut citatele alese de tine!
    seara placuta! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      mulţumesc - aşa ca de la scorpion la scorpion !!!
      mă bucură cuvintele scrise de tine aici !
      cu drag, o seară plăcută, îţi doresc !

      Ștergere
  2. Nu am citit cartea aceasta, dar autorul srie oarte frumos.
    Multumesc pentru recomandare, draga prietena.
    O saptamana frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      da, scria frumos acest domn ! mă bucur că ţi-a plăcut recomandarea mea!
      cu drag, îţi doresc o seară cât mai plăcută !

      Ștergere
  3. O recomandare interesantă și câteva citate care mi-au trezit atenția. Mulțumesc, dragă prietenă japoneză!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      îmi place ce mi-ai scris şi îmi doresc să citeşti romanul - dacă este posibil !
      cu plăcere - te mai aştept în vizită pe blogul meu, aşa diletant cum este el dar scris cu mare dragoste !

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      mă bucur că ţi-au plăcut citatele alese din roman!

      Ștergere
  5. Interesant! Imi plac citatele despre femei ! :) o seara frumoasa!!!!! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      mă bucur că ţi-au plăcut citatele alese, mai ales că se referă la gândirea femeii !
      şi ţie îţi doresc o zi minunată, cu drag !

      Ștergere
  6. Si mie imi plac citatele pe care le-ai ales. Nu am citit romanul - nu prea reusesc sa-l citesc pe S.M. (poate din cauza ca are descrieri prea vaste si pierd firul) :) Am citit doar cateva povestiri scurte - imi amintesc doar doua titluri: "Ploaia" si "Tradatorul".
    Iti doresc, cu drag, sa ai o saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      eu am depăşit perioada când nu reuşeam să citesc descrierile vaste - mi-am impus aceasta ! normal că nu putem citi multele romane ce apar la această provocare, în fiecare zi de luni ...
      şi eu îţi doresc o săptămână cât mai bună !

      Ștergere
  7. Drumul spre moarte nu incepe de cand ne nastem, ci de cand moare dragostea. Mi-a placut citatul acesta: ''Amărăciunea vieţii nu stă în moarte, amărăciunea vieţii e doar moartea dragostei.''

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      da, romanul l-am citit acum câţiva ani buni dar citatele alese sunt valabile în orice timp !

      Ștergere
  8. mult adevar in primul citat! :)
    fermecatoare selectie, mi-a facut placere sa le parcurg :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumospentru vizită !
      mă bucur mult că îţi place ceea ce am ales pentru provocarea de luni!!!

      Ștergere