miercuri, 9 noiembrie 2016

e şi mâine o zi !

... poate am ajuns la o minimă maturitate ? poate !
... de multe ori am gândit, la rece, că în toate timpurile când s-a întâmplat câte ceva deosebit, poate oamenii nu au reacţionat corect, că nu au luat atitudine... 
... dar, zi după zi, am descoperit că s-au întâmplat şi se întâmplă atât de multe pe meleagurile noastre şi mai departe, pe plan mondial !!! iar oamenii continuă să reacţioneze ciudat ! chiar eu reacţionez ciudat - fiecare cu interesul său, egoist !
... am fost surprinsă la început de efectul de ''domino'' pe care l-au avut mişcările denumite ''primăvara arabă''... apoi a urmat rezultatul: suferinţa atâtor oameni, primul mare exod arab !
... mi-a fost greu să suport şi am suferit pentru imaginile prezentate la tv cu atentatele ce au fost în diverse locuri în lume, cu miile de oameni în exod... dezorientarea lor ! zone întregi înfloritoare, pline de vestigii istorice, au devenit ruine în urma bombardamentelor !
... am încercat să mă ''obişnuiesc'' cu surprizele Anului Maimuţei de Foc: schimbări, incendii, atentate, cutremure, inundaţii...
... m-a interesat şi mă interesează ceea ce se întâmplă peste tot în lume, am simţit suferinţa oamenilor din Europa şi America, dar şi din Africa şi Asia...  
... zi după zi, pas cu pas, campania electorală din SUA m-a ameţit cu specificul ei !
... dar am descoperit şi că spiritul lumii din celebrul roman ''Pe aripile vântului'' - lumea aceea cu un anume specific, tipic acestei mari naţiuni construite prin multă suferinţă atât din partea celor învinşi dar şi din partea celor cuceritori... - este atât de actual şi acum, în aceste timpuri moderne: acelaşi zbucium dintre negri şi albi, dintre imigranţii ultimelor valuri şi cei născuţi deja pe acest pământ dorit, dintre tineri şi maturi...   
... e lumea bărbaţilor ?! în multe ţări din lume, ''tavanul de sticlă'' a fost deja spart... femeile o vor face din ce în ce mai mult - cred în aceasta ! 
... ''e şi mâine o zi !'' - renumita replică din ''Pe aripile vântului'' - este cam în spiritul mesajului unei mari doamne, Hillary Clinton, pentru femeile ce vor îndrăzni în continuare...

2 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      şi eu sunt zbuciumată de atâtea ''valuri'' de necazuri, de fapte rele...
      iar SUA ar fi trebuit să ia în calcul şi votul meu dăruit cu multă stimă doamnei Hillary - am mult respect pentru o aşa luptătoare persoană ! m-am gândit adesea cum se pot naşte astfel de femei cu atâta voinţă într-un corp supus totuşi evenimentelor necontrolabile ale vieţii ! căutând astrologic, am aflat că este tot un scorpion ca şi mine - de aceea am simpatizat tot timpul refacerea ei ca o Phoenix (pasărea de foc) din cenuşă (https://istoriiregasite.wordpress.com/2014/02/23/legenda-pasarii-phoenix/ )...

      Ștergere