joi, 10 noiembrie 2016

cine sunt eu ?

... cu multă uimire şi bucurie am descoperit un blog ce m-a încântat: http://mihai-sma-art.blogspot.com !!!
... tot citind articole, am descoperit şi o poezie (care parcă vorbeşte şi despre mine !):
                                                ''Cine sunt eu ? Nici eu nu mai ştiu
Doar un călător prin viaţă, un aventurier zbanghiu
Merg pe un drum pustiu, fără nicio destinaţie
Şi merg încet, pe jos
Aici nu e nici un autobuz, nici o staţie

Mi s-a spus că acolo undeva e un tren doar pentru mine
Şi că dacă mă urc în el o sa mă ducă undeva unde totul e bine
Dar nu mi-a spus nimeni când şi la ce oră trebuie să fiu
Sau ce se intamplă dacă ajung în gară prea târziu
Nici nu ştiu unde e gara, poate am trecut pe lânga ea
Poate merg în direcţia greşită, nu o văd pe harta mea

Merg de mult timp iar drumul a fost greu
Acum e linişte în jur dar e furtună în sufletul meu
Câte lucruri am lăsat în urmă, câte lucruri am pierdut
Tot atâtea părţi din mine nu mai sunt - au dispărut!

"Un om plin de viaţă" ar spune unii, dar şi viaţa m-a lăsat
Cred că s-a supărat, şi-a luat bagajele şi a plecat
Şi am ajuns aşa cum sunt acum - un ciudat - şi ştiu
Că dacă mă mişc puţin poţi să juri că sunt viu !

"Un optimist" care nu mai vede nici paharul
Pe jumătate plin sau gol ?
Eu cred că au închis barul !

Un om care cică "se pricepe la cuvinte" dar nu le mai spune
Le ţine în mintea lui şi totuşi aşteaptă rezultate bune
"Creativ" pe naiba, nu mai ştie ce să facă
Câte nu ar fi făcut "dacă" şi iar "dacă"
Şi lasă oamenii să creadă ce vor despre el
Şi-a creat un zid în jurul lui - nu trece nimeni de el
Are multe calităţi dar şi un mare defect
Încearcă să mulţumească pe toată lumea - să fie perfect

Adevărul e că şi-ar dori să fie iar cel dinainte
Să nu îi mai zboare atâtea gânduri prin minte
I-ar trebui doar o scânteie care să îi repună sângele în mişcare
Nu e în stare să găsească o gară; poate el găsi o scânteie, oare?

Realitatea este că drumul a rămas neschimbat
Este la fel de greu de străbătut ca atunci când am plecat
Poate că gara şi trenul sunt pentru mine o fixaţie
Eu continui să merg pe acelaşi drum pustiu, fără nicio destinaţie...''
                (- 2013 -
               MIHAI
                     ''Cine sunt eu ?'')

4 comentarii:

  1. Triste versuri,dar adevărate și o parte din mine se regăsește în ele!
    Un weekend liniștit și plin de bucurii îți doresc,draga mea!
    Pup și îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      adevărat - parcă vorbeşte şi despre sufletul meu !
      cu drag, te pup şi îţi doresc un weekend cât mai plăcut !

      Ștergere