vineri, 25 septembrie 2015

jurnalul (116)



Astăzi (data/ora)... vineri, 25 septembrie, orele 21.17
Afară ...  plouă bine... am reuşit să ''zbor'' până la oraş şi m-am întors acasă foarte repede - de-abia începuse ploaia! 
Mă gândesc ...  că este foarte bine pentru grădini că plouă...  
Locurile de unde învăţăm ...  sunt atat de neaşteptate: acasă, pe drum, la tv, pe internet...
Sunt recunoscătoare pentru ...  că am reuşit, cu ajutorul Bunului Dumnezeu, să bifez activităţile stabilite de familie!
În bucătărie ...  sunt instalată bine, cu leptopul pe măsuţă mică, eu sunt aşezată (ca o adevărată japoneză!) pe o pernuţă, pe jos, şi scriu ''jurnalul''...
Sunt îmbrăcată ...  cu pantaloni bleu, tricou roşu, legată, la frunte, cu un batic verde (am suflet de japonez!) ...
Când să mai citesc !?..  reuşesc doar să scriu bileţelul-listă pentru cumpărături... 
Aştept (şi sper) ... să fie ploaie toată noaptea !
Am meşterit ...  de toate - în echipă cu mami -:reparat gardul; prăşit buruienile; jumulit roşiile care s-au trecut; săpat pământul rămas liber; udat ardeii, leuşteanul şi varza; tăiat toate crengile uscate strânse...
Scriu ''jurnalul'' şi-l ascult ... la tv-ul lui ticutu, pe dl Dan Grigore - https://ro.wikipedia.org/wiki/Dan_Grigore - (interviu la Realitatea)...
In casa ...  este plăcut, mami doarme deja ... 
Unul dintre lucrurile mele preferate ... a devenit acest ''jurnal'' - şi familia s-a obişnuit, mă întreabă:''ţi-ai scris jurnalul, că este vineri !''...
Planurile pentru sfârșitul săptămânii ... sunt schimbate, acum că plouă trebuie să mă reorientez !!!
Aici este o melodie pe care m-am gândit să o împărtășesc:  eu o respect mult pe dna Sava Negrean Budraşcu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu