miercuri, 23 septembrie 2015

izvorul cu apă vie...

... scriu la o oră destul de târzie, în noapte...
... este ceva timp de când nu am mai vizionat un film care să îmi transmită, cu aşa putere, o mare emoţie!!!
... mesajul filmului ''Tuck Everlasting'' (=Omul în costum galben) este de a trăi viaţa !!!
... oare ce aş face, cum aş proceda eu dacă aş avea şansa de a găsi ... izvorul cu apă vie ?
... nu cred că aş face gestul de a bea din izvor ... ci aş lua apă pentru a duce acasă...
... primul care ar bea, din izvorul cu apă vie, ar fi ticuţu - ca să fie iarăşi sănătos !
... pe urmă i-aş da ca să bea din apa vie şi mămicuţei ca să nu o mai doară ''bătrâneţele'' (pe care nu le acceptă încă)...
... i-aş da apoi apă vie şi surioarei mele - sigur că ea le-ar da şi copiilor ei dragi, ''lumina ochilor ei'' !!! 
... abia, la final, aş bea şi eu, ca să fim cu toţii, şi să trăim şi noi măcar o dată fără griji !!!

4 comentarii:

  1. Daca e izvor inseamna ca nu e vorba de numai o picatura de apa si atunci ar ajunge multor oameni. Mi-as dori sa traiesc cat sotul meu, sa fim sanatosi si fericiti, nu conteaza cat... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită!
      da, aş dori ca toţi oamenii să aibă parte măcar de o picătură din acea apă vie !!!
      ce frumoasă ar fi lumea atunci, cu oameni sănătoşi şi fericiţi !!!
      cu drag, îţi doresc multă sănătate şi fericire !

      Ștergere
  2. ce frumos ai zis!
    sunt sigura ca esti o persoana minunata!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită!
      dacă ar fi după sufleţelul meu, aş vrea ca oamenii să fie mai bine, sănătoşi, zâmbitori, apropiaţi sufleteşte de ceilalţi...

      Ștergere