miercuri, 18 februarie 2015

în prag de Crai Nou...

... suntem în prag de Crai Nou ( Lună Nouă... ) şi m-am gândit că sunt mai potrivite câteva minunate versuri postate de prietena mea, d-na Valentina ( Valentina Graur Lazarencu):

''De după geam răsună cornul lunii,
Vestind că noaptea, iarăşi, a venit,
O noapte de sfârşit al acţiunii,
Al unei zile, duse-n infinit.

      Închid răcoarea, o-nvelesc în storuri,
      Opresc lumina lunii şi de stea,
      Dar, nu mă pot dezbăiera de doruri,
      Ce mişună ca umbre-n prejma mea.

Eu le gonesc, le dau pe uşă-afară,
Dar ele-n amintirea mea se-opresc,
Sunt adunate toate grămăjoară,
Nu pot, cu ele, nici să aţipesc.
      Căci ele se-nvârt, în dans continuu,
      Pe-o muzică de Mozart cel etern,
      Intru şi eu în umbra-acestui geniu,
     Care-mi surâde-,n note,-n mod patern..''

(VALENTINA GRAUR LĂZĂRENCU,

'DANSUL UMBRELOR'')
şi un minunat menuet:
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu