marți, 25 decembrie 2012

iarna ...

... a venit iarna... este decembrie...
...anotimpul în care mă  simt iar copil...
...totul este acoperit de zăpadă ... este ger ...
...căţeii mei latră ca de obicei orice persoană care le tulbură liniştea - trecând pe drum - şi repede apoi fug in culcuşurile lor pline cu paie şi tot ce am găsit călduros pentru ei... Puiu este mai rezistent, stă mai mult pe afară (afară din căsuţa lui), aleargă pe aleile ce le avem in grădina plină de zăpadă, dar Leu, este cel mai mare friguros - iese puţin şi fuge repede in căsuţa lui! 
...sunt intr-o minunată vacanţă de iarnă: sunt de Crăciun şi de revelion acasă! O vacanţă dorită ani la rând de mine şi familia mea dar care, anul acesta, a venit pe neaşteptate!
...am impodobit cu lumini (fir roşu) şopronul casei pe toată lungimea lui, am impodobit bradul şi am aprins luminile ... e minunat!!!
...in sobă trosnesc lemnele şi este o căldură plăcută!
...mă bucur de reintâlnirea cu lumea minunată a leptopului meu (pe care l-am avut defect ceva timp!), o lume plină de lucruri frumoase dar uneori greu accesibile mie (neavând atatea cunoştinţe necesare!)...
...mi-a fost atâta dor de lumea blogului meu...
...am căutat ceva frumos, cu subiect legat de iarnă, şi am găsit într-adevăr ceva deosebit de interesant, un video prezentat în Youtube de dl Nomiyana! 
... Nabana no Sato Park, din Kuwana City, Japonia, este o grădină botanică deosebită. Ziua turiştii sunt atraşi de frumuseţile grădinii botanice! Noaptea totul se schimbă pentru că a fost creat un program cu mii de lumini - ceva de necrezut! -, aleile parcului sunt impodobite cu lumini, există un tunel cu mii de lumini prin care se pot plimba turistii, sunt restaurante, etc...
... mi-a plăcut atât de mult ce am vizionat, incât vă prezint adresa unde găsiţi imaginile din Nabana no Sato Park -by night-! Vizionare plăcută !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu