joi, 27 decembrie 2012

cantecele iernii si.. Kinkade...


 

... acum cateva zile, am descoperit un pictor ce a realizat minunate tablouri: Thomas Kinkade! 
        [A fost - pentru ca a parasit aceasta lume!]

... cat de multe imagini ce prezentau Craciunul am admirat ... si din multele admirate de mine, fara sa cunosc cine le-a realizat, au fost pictate de Kinkade !
... stiu ca ori de cate ori le privesc, ma intorc la copilarie cand totul era frumos, luminos, ca in multele basme citite de mine si traite in imaginatie...




...de atatea ori am ascultat cantecele traditionale americane cu ocazia iernii si Craciunului...
...dar in acest an am descoperit in Youtube un video cu placuta voce a lui Dean Martin (" Let it snow! Let it snow! Let it snow!") insotit si de cateva imagini frumos realizate, cu o iarna idilica ... erau tablourile ale lui Kinkade!  ... adresa din Youtube este: 
                 http://youtu.be/9VO_KAuWF_0?t=1m47s

2 comentarii:

  1. Si mie imi place foarte mult!
    Dupa una din iernile acestea de vis am cusut un goblen. A meritat tot efortul!
    Daca vrei sa il vezi, da o fuga pina aici
    http://mellygobelins.blogspot.ro/2012/02/cabana-caprioarelor-inramat.html
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai avut o mare influenta in a ma ajuta sa pun cap la cap toate informatiile pe care le aveam din diferite perioade ale vietii!
      cand am vazut la tine prezentarea tablourilor lui Kinkade, s-a produs un click! am descoperit cu uimire ca le stiam demult dar nu cunosteam autorul!
      multumesc mult!

      Ștergere