joi, 27 decembrie 2012

colţişor de vis...

... am admirat azi un alt minunat colţişor din Japonia: insula Iriomote-jima!
... filmul prezentat la Tv nhk world , realizat într-o frumoasă călătorie a studentei Lana Bergmann, m-a încântat cu imaginile prezentate, cu specificul zonei ...


... am admirat apoi un mic hotel, undeva în natură, cu respect pentru tradiţia japoneză ... să deschizi uşa camerei, să ajungi atât de aproape de natura minunată, să auzi în liniştea nopţii glasurile pădurii, să te joci cu licuricii !!!  
... apoi, a fost călătoria cu un mic vaporaş (şi cu pânze), am admirat apa atât de limpede, coralii (peste 40 de specii, am înţeles!) până la o insuliţă - loc unde puţine picioruşe de om au călcat! un peisaj minunat, mai frumos decât cel prezentat în filmul "Laguna albastră"!  


... m-am bucurat (chiar dacă sunt la atât de mulţi km distanţă de aceste minunate locuri!) de imaginile prezentate, am simţit bucuria pe care a simţit-o Lana în această călătorie ... am lăsat imaginaţia să mă plimbe prin pădure, am încercat cu multă gingăşie să iau în palmă un licurici (cred că este ceva unic în viaţă ...)! 
... am găsit şi o adresă din Youtube unde puteţi viziona un mic video ce prezintă imagini din acest minunat colţişor:

Un comentariu: