vineri, 9 iunie 2023

Jurnalul (318)

 

💚 ... azi, vineri 9 iunie, ora 11,27.
💚 ... duminică, pe 4 iunie, "ciripesc",  zgribulită, prin casă: "cri, cri, toamnă gri, nu credeam c-ai să mai vii..."... de la 27 grade la 13 grade, brusc... ploi atât de reci...🙃🙂 
... spre sfârșitul săptămânii, este din ce în ce mai cald... dar nopțile rămân din plin  răcoroase...
💚 ... cum începe o zi plină de lumină ?... răspunsul:

💚 ... activități ?... diverse... câteodată, în funcție de starea vremii, fac și excese...😃 
💚 ... mai adun și căpșuni:

💚 ... grădinile sunt bine mersi... deja, grădina de flori este în plină fază de  "producere semințe":


... trandafirii sunt în activitate:








💚 ... am avut o jumătate de tub de vopsea (am zis să o consum... la coafor voi merge doar pentru tuns luna aceasta !) și, voilà, iată-mă proaspăt "caramel"...
💚 ... mult timp mă necăjesc că a apărut... acum ce să mai zic (?!) este greu de scăpat de cuscuță....
 https://populare.ro/video-cuscuta-buruiana-care-ne-sugruma-plantele-din-gradina-metode-de-combatere/

💚 ... am descoperit, pe internet, o filmare realizată de Sabin Gherman care m-a "uns" la inimă ❤️:

https://m.youtube.com/watch?v=yM3qovHA5Ck

💚 ... "românul" din sufletul Regelui Charles al 3-lea...

https://adevarul.ro/stiri-interne/evenimente/zeci-de-turisti-si-localnici-din-valea-zalanului-2272668.html 

💚 ... din traducerea cap. 12 din cartea "When stars look down", a lui Van Tassel (https://en.m.wikipedia.org/wiki/George_Van_Tassel ), referitor la studiile oamenilor de știință și medici ( deci încă din anii lui ...) privind comportamentul animăluțelor de laborator - în combaterea cancerului de orice formă - am înțeles asta:

   "... unitatea celulei organice din toate ființele vii nu este altceva decât un rezonator electro-magnetic capabil să emită și să absoarbă radiații de o frecvență foarte înaltă..."

   "... durerea din orice cauză a fost ameliorată în câmp magnetic... trăiesc mai mult... și părul a fost adus înapoi, de la nuanțele de alb și gri la culoarea sa naturală, de câmpurile magnetice... în mediul încărcat cu ioni negativi, țesuturile arse de pe corp se vindecă mult mai repede..."

    "... simplitatea câmpurilor magnetice și a ionilor negativi..."

     Deja se descoperise ["creierul are polarizare pozitivă și negativă; fruntea este negativă și spatele capului este pozitivă; inversarea acestor polarități îl face pe om să se culce..."]: "perna magnetică"(ce provoacă această inversare a polarității), "brățara magnetică" (ce menține sănătatea bună prin purtarea ei la încheietura mâinii...)! 

   ... fiecare oraș... ar trebui să aibă camere disponibile publicului, încărcate cu ioni negativi și cămpuri magnetice, astfel încât oricine să poată intra și rămâne până când se simte bine și să devină mai tânăr... și oamenii să obțină auto-educația prin biblioteci...în același timp...."      

     De ce nu s-au dezvoltat la scară largă aceste descoperiri, de ce au fost "ignorate, suprimate și reținute de la folosirea lor benefică... științele electro-magnetice și radiestezia" ?! ... pentru că "au intrat în conflict cu economia stabilită, știința medicală sau autoritatea politică..."!!!   

   "... paradoxul de azi este văzut în imaginea de ansamblu a cuvintelor constante pentru pace în timp ce sunt fabricate arme de distrugere tot mai puternice..."

💚 ... mi-am descoperit o postare pe fb de acum, cred, 10 ani, cu o melodie pe care o fredonez și acum cu drag: "Hana wa saku" (="Flowers wil bloom"):


și în engleză:

7 comentarii:

  1. Ce joc frumos de lumini! Așa este vremea si pe la mine. Noaptea in geaca si ziua la tricou.
    Nu stiam numele acelei buruieni, anul trecut nu stiu de unde a aparut in curte si am smuls-o si am curățat bine locul de ea și am scapat.....știam că face rău.
    O seară frumoasă să ai! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu cunoșteam numele buruienii care încet, încet este peste tot pe la mine...am "luptat" o vreme cu ea dar m-a biruit: 1-suprafața terenului este mai mare la mine, 2-am jumulit-o pe unde am reușit dar ca "Greuceanu, cel din poveste" se refăcea 😃...acum m-am mai obișnuit cu gândul...
      Sper să avem o vară liniștită - fără excese !
      Weekend plăcut 👍
      Pupici ❤️

      Ștergere
  2. Colectia florala este minunata! Si imi place ca ai multe tipuri de trandafiri.
    Difera ca perioada de inflorire? pana cand raman infloriti?
    Ziua de azi a fost cu multe activtati si finalul a fost ca am aluat de la posta cartea lui Steiner...
    Si m-am delectat cu citatul lui Tassel. M-am uitat putin, insa nu cred ca a fost tradus la noi. Poate ar merita. Am mai citit niste chestii. Sunt multe lucruri descoperite, multe in zona medicala si ascunse sub pres... pentru ca unii pot, iar noi nu avem sursele de informare corespunzatoare.
    Vero a scris despre un site pentru traduceri, mai bun ca google. Ti-l las sa vezi: https://www.deepl.com/translator
    Si varianta free este destula pentru ceea ce facem noi. L-am incercat la fiction si parca am corectat mai putin...
    Frumoase luminile diminetii. Iar de plantuta aia nu stiam insa face o plasa cu multa tenacitate.
    Multumesc si pentru muzica. Nu o stiam. Recunosc spasit ca m-am servit din capsunici. Inca nu am luat din piata!
    Pupici si noapte buna, draga Prietena! 😘❤️ Un weekend linistit si poate mai caldut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am cumpărat trandafiri de mai multe culori (inclusiv acela violet-spre negru) dar aceștia s-au adaptat până la final...înfloresc toată vara dar au tendința de a se lua la întrecere, în înălțime, cu pomii din jur 😃... eu am semănat florile (de când am ramas singură, înainte era grădina lui mami, nu se amesteca altcineva...) după un anume design dar ele mă biruie, în anii care urmează: răsar cum vor ele, își stabilesc singure culorile și răsar pe unde vor ele 🙃🙂...
      Lectură plăcută la cărticica lui Steiner 👍 Van Tassel a fost considerat, probabil, scrântit, iar după moartea lui ciudată , a fost trecut în izolare (interesele lumii materiale, $ a fost mai puternic...) și tot ce a încercat el să pună ìn fapt (inclusiv o "moștenire" a lui Tesla...) a fost trecut în "uitare"...nu numai el, citind cărțile lui, am aflat de diverși inventatori trecuți în "uitare" pentru că încercau să schimbe "firul vieții croite de Alții"... am descoperit că ceva se mai continuă: mici tratamente în Integratron care ajută oamenii care ajung pe acolo...dar cărțile lui nu au "interesat" publicațiile pentru a fi traduse și publicate în mai multe limbi...un fel de "omerta" mafiotă ! Steiner a reușit totuși să biruie mai mult "vălul" minciunilor cotidiene 😇👍
      Mulțumesc frumos pentru site-ul recomandat pentru o mai ușoară traducere (o să-l accesez ...) - și așa traduc binișor dar trebuie să fiu atentă la sensul adevărat al gândirii lui Van Tassel pentru a nu greși traducerea și să înțeleg ceva din tehnica descrisă de el...🙃🙂
      Aș dărui cu drag căpșunici tuturor prietenelor mele...
      Weekend plăcut 👍
      Pupici cu drag ❤️

      Ștergere
  3. Mă bucur că pot comunica cu tine iar...👍
    Grădina are culori variate...
    Am descoperit târziu nuanța "caramel" - poate că și mami se vopsea "roșcat închis" și îi era mai comod pentru amândouă...
    Nu mai fac dulcețuri, gemuri...acum le mănânc natur, la fel și melcii 😃
    Weekend plăcut 👍
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere
  4. M-am trezit si eu intr-o dimineata inghetata (acum cateva zile). Mi-am mai luat o paturica :))).
    Jocul luminitelor la tine e mereu magic! :D
    Florile sunt superbe - sa dea cu seminte, ca sa fie si mai multe flori minunate :D.
    Nu stiu cum, dar se vede ca sunt capsune de gradina.. au ele ceva deosebit. :)

    Nu se vede poze cu rezultatul vopsirii (glumesc :D sa iti fie de bine :* - de cate ori citesc de vopsit imi amintesc cum nu voiam eu sa ma fac roscata.. si gasisem ceva natural, ca sa scap de reminiscentele blonde.. citisem maron pe cutie.. a fost mahon. hahahahahaha).

    Nu stiam de buruiana aceasta.. hmm.

    Nu stiam nici ca e Regele Charles in Ro (desi stiu ca am auzit ceva la un moment dat ca ar veni). Mie imi pare rau ca nu am reincercat sa devenim monarhie. Cred ca ne-ar fi ridicat ... mie personal mi se pare ca nivelul tarii a scazut sub 89 :). In rest poleiala si tra la la. Noi sa fim sanatosi.
    (apropo.. azi noapte am avut un tur de forta de manele si am ajuns la concluzia ca nu e de mirare confuzia in care traiesc unii.. la o doza din asta manele amestecata cu minimal ti se fac creierii terci - daca se mai baga si tarie.. e destul de nasol.. bne ca in seara asta e pauza).

    Foooooarte interesant fragmentul ales astazi.. Foarte foarte interesant. Ma tot gandesc cum am putea sa ne folosim de aceasta informatie... :O.

    Am ascultat si prima melodie (pe a doua o las pentru mai tarziu :P ca... e cam timpul sa profit ca e liniste in seara aceasta)
    Puuuup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că lecturezi cu atenție fiecare zonă a "jurnalului" !
      Și eu regret că nu am redevenit regat - un Rege ca al nostru (Regele Mihai) greu să mai găsești...🤔
      Îți doresc să ai zile/nopți liniștite 👍
      Pupici ❤️

      Ștergere