miercuri, 10 octombrie 2018

încântare - scurt inventar...


... particip şi eu cu drag la "Miercurea fără cuvinte", joc organizat de Carmen (http://vis-si-realitate-2.blogspot.ro) !

22 de comentarii:

  1. Superbe fotografii,minunate flori,îmi plac toate!
    Zi frumoasă îți doresc,draga mea!
    Pupici și îmbrățișări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că ți-au plăcut fotografiile !
      Îți doresc o seară plăcută ! Pupic !

      Ștergere
  2. un inventar bogat, fotografii deisebite. Ce dor imi este de Regina Noptii 💓 Pe aici nu am vazut nicaieri. va trebuu sa imi aduc seminte, cand vii veni in concediu, la mama.
    Happy WW Prietena draga 😏

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am gândit la titlul ales pentru postarea zilei "Miercurea fără cuvinte" şi am ales doar "încântare"... şi ce încântare puteam avea decât printre flori ?!
      Îți doresc o săptămână plăcută ! Pupic !

      Ștergere
  3. Incantatoare imagini!
    Mi-e dor de regina-noptii! Anul acesta n-am avut in balcon... Nu stiu ce s-a intamplat cu ea. :)
    Happy WW! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am încercat să fotografiez plaltele prin grădini (cine ştie când vine vremea rea şi vor dispărea...) şi ieri-azi am stat pritre ele încercând să realizez o curățenie de toamnă ! A fost plăcut !
      Mă simt bine prin grădini !
      Îți doresc o seară plăcută ! Pupic !

      Ștergere
  4. Mi-am luat laptopul si m-am refugiat cat mai "departe de lumea dezlantuita" si am imbratisat virtual fiecare strop de incantare pe care l-ai impartit cu noi.
    Si acum ca mi-am incarcat bateriile cu soare si viata, inapoi la treaba :*

    te pup!! happy ww :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar mă simt bine că am reuşit să-ți încarc "bateriile" !!!
      Îți doresc o seară liniştită !
      Pupic !

      Ștergere
  5. Cum să nu-ți fie drag de ele? Îți înseninează ziua și încântă privirea!

    Happy WW! ^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevărat ! Este mult mai plăcut să fii printre ele dar doar prin fotografii pot să vă descriu puțin atmosfera din grădini - chiar dacă nu mai sunt chiar toate florile verii !
      Îți doresc multă sănătate !
      Pupic !

      Ștergere
  6. Asta da inventar! Iti incanta ochii mai mereu.
    Sa te bucuri din plin de farmecul lor!
    Happy WW, draga Prietena! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Când va veni vremea rece, mă voi delecta cu imaginile acestui "inventar"...
      Mă bucur că ți-au plăcut fotografiile !
      Îți doresc o seară plăcută ! Pupic !

      Ștergere
  7. Ce toamnă bogată! Belșug de culori și soare!

    RăspundețiȘtergere
  8. un minunat inventar! ce frumos, inca mai ai flori in gradina, imi place!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am gândit la "inventar" tocmai pentru că nu mai sunt multe plante prin grădini...
      Pupic !

      Ștergere
  9. Inspirata de trifoiul tau!
    https://suzanamiu.blogspot.com/2018/10/duzina-de-cuvinte-190-un-oarecare-trifoi.html

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere