vineri, 23 februarie 2018

jurnalul (238)


Astăzi ... vineri 23 februarie, orele 18.00...
Am avut ... o perioadă de iarnă, ce e drept nu prea grea - ne-a ferit Bunul Dumnezeu ! 
... azi, după amiază, am mers prin grădină, şi totul era cam amestecat: zăpadă şi apă... 
... pământ moale... pomişorii sunt parcă zgribuliţi - îmi pare rău de ei - dacă puteam, cred că i-aş fi luat şi pe ei în casă, la căldură...
Gândurile ... mi s-au cam innourat: ticuţu mi-a adus aminte că la tv s-a spus despre o perioadă de ger care va veni de mâine încolo... sper să fie un geruţ mai scurtuţ şi mai drăgălaş cu noi...
Am văzut ... că în grădina mare, au apărut - ca rezultat al perioadei mai călduţe, de dinainte de zăpadă - tulpiniţele zambilelor şi încă ceva,pe acolo... 
... în grădiniţa din faţa casei, ghioceii stau sărăcuţii cu zăpadă pe pălăriuţe:
iar micuţele micşunele stau cu zăpada pe rochiţele lor frumoase şi delicate:
Bucătăria ... este ocupată de mine şi de Puiu: eu cu supravegherea focului, iar Puiu mai este, din când în când, nedorit în camera mai mare...
Sunt ... în haine groase doar, seara târziu, mai dau jos din haine pregătindu-mă de culcare... 
În weekend-ul ... acesta sper să termin de citit un pdf: ''Spinii dragostei'' de Arlette Geneve... nu am mai citit demult un roman lung, pe sistem pdf...  
Munca mea ...  este la fel, zi după zi: supravegherea focului, ceva de pregătit pentru micul dejun şi masa principală; aşezarea lemnelor în cutie şi transportul lor în casă; scoaterea apei din canalizarea bucătăriei !
Simt ... o plăcere mare când citesc comentariile prietenelor ce îmi citesc postările - asta mă motivează să realizez câte ceva plăcut sufleţelului meu şi atunci sigur va place şi lor !!!
Noutatea săptămânii mele ... este legată de vizionarea unei prezentări la tv referitoare la caravana Astra Film Festival 2018 (festival ce va avea a XXV-a ediţie, la Sibiu, între 15-21 octombrie 2018): 
         (https://www.astrafilm.ro/ )
 ( https://www.astrafilm.ro/astra-film-festival-2018-sub-inaltul-patronaj-al-presedintelui-romaniei-1.aspx?theme=1 
... pe youtube am găsit un promo realizat pentru 2017:

... caravana ASTRA FILMce a fost în Iaşi 2-4 februarie, apoi în Bucureşti 9-11 februarie - a prezentat minunate filme documentare... 

13 comentarii:

  1. Belas imagens Prietena!
    Bjs e um ótimo final de semana.
    Carmen Lúcia.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dupa vremea asta, o sa ai timp de vizionat.Un weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      sper să fie un weekend plăcut !
      îţi doresc să ai o seară cât mai plăcută !
      pupic !

      Ștergere
  3. Marinel draga,
    Ai grija ca se anunta ger mare! Sper ca plantele nu vor avea mult de suferit! Weekend placut!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      oftez - deja de multe zile (de când a început cu adevărat frigul, cu ninsori) sunt fochist cu normă întreagă- adică lipită de scăunelul de lângă plita sobei... alimentez cu lemne !
      a reînceput să ningă deja de câteva ore... acum a stat...
      sper să fie un geruţ mai drăguţ cu noi...
      îţi doresc o seară cât mai plăcută !
      pupic !!!

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      da, aşa este ! nu poţi să fii indiferent faţă de temperaturile mereu în schimbare, brusc...
      vă doresc multă sănătate, să aveţi grijă de voi !
      pupic !

      Ștergere
  5. La noi din fericire sâmbata trecuta a nins bine si toate florile care iesisera si la noi cam 10 cm peste pamânt, au fot acoperite de noua zapada. De ce zic din fericire, pentru ca de vineri a inceput in Bavaria gerul, cu viscol. Este o masa de aer din Siberia, care va persista cel putin 8 zile si care va scadea temperatura la -10/-15 °C in cursul noptilor si "doar" -7°C in cursul zilelor. Meteorologii spun ca din cauza vântului, senzatia va fi ca sunt cel putin zece grade mai putin! Deci va fi neplacut sa iesim la plimbare... Noi insa iesim cel putin de doua ori la plimbare cu Leo, trebuie, pentru o digestie buna.
    De cateva saptamani nu am mai citit niciun roman, nu am gasit inca starea aceea speciala.
    Ma bucur pentru tine, pagina ta de jurnal este armonioasa, calma, placuta. Zile cu tihna in continuare iti doresc!pup :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      da ? deja este ger pe la tine ? să ai grijă de sănătatea voastră ! este un timp şi pentru lectură - sigur va veni !
      eh, n-o fi tot timpul linişte şi pace pe la mine dar lupt pentru echilibrare !!! şi mă bucur mult de momentele mele de relaxare, seara târziu...
      îţi doresc o seară cât mai plăcută - te-am văzut într-o minunată fotografie, lângă foc, în fotoliu !
      pupic !

      Ștergere
  6. poti sa controlezi te rog daca a ajuns in spam comentariul meu anterior?

    RăspundețiȘtergere