sâmbătă, 25 noiembrie 2017

jurnalul (227)



Astăzi ... vineri 24 noiembrie, orele 22.53
O zi ... - aş zice ! - destul de comună până la un punct ! de la acel punct mai departe, a apărut ''necunoscutul''' sau ''noutatea'':două drumuri (dus-întors) la oraş: unul pe timp de ziuă (adică, lumină...), al doilea pe seară (adică, pe negură)... o plimbare (cea pe lumină) mai lejeră, cu un obiectiv clar, definit - fiind anunţată prin e-mail ! a doua plimbare, a fost total debusolantă, în timp ce eram ''şef'' de foc la sobiţă - total intempestivă -, realizată în mare viteză dar - cu ajutorul Bunului Dumnezeu !-  cu reuşită şi aceasta.. acum când scriu, parcă a fost atât de demult... 
Mă gândesc ... că sunt atât de multe evenimente care pot veni, uneori în cascadă, şi te pot prinde total nepregătit şi atunci trebuie să acţionezi rapid şi cât mai bine - mai ales când rezoluţia se referă la alte persoane dar de care eşti responsabil !!! 
Am descoperit ... că am învăţat totuşi ceva: nu mă paralizează momentul-surpriză ci trec la acţiune !!!
Recunosc ... că am profitat de prima plimbare - de azi - la oraş şi am cumpărat 2 cozonaci (mami dorise să mănânce ceva dulce, de exemplu: cozonac...) şi aşa am avut ocazia să mă satur şi eu de ceva dulce (am mai adăugat şi ceva dulceaţă de gutuie...) !
În bucătărie ... sunt cu Puiu - ce doarme lat dar mai deschide uneori un ochi ca să vadă dacă sunt lângă el, la leptop...)...
Sunt îmbrăcată ... în pijamale plus un halat gros...
Un moment de sinceritate ... adică trebuie să scriu că era cât pe ce să uit ce zi este - adică ziua de vineri ! - şi am descoperit că nu am scris pagina de '' jurnal'' !
Ca muncă a săptămânii ... pot număra doar ''focul'' (seara şi dimineaţa) şi ''apa'' (seara, din canalizarea bucătăriei) ! alte activităţi au existat dar paleta fiind diversificată (fie n-au durat mult timp, fie nu apar în toate zilele) nici nu mi le mai amintesc bine...
Ceaţa ... zilnică ne face pe toţi să fim atât de ''jilavi''...
Acum ce îmi doresc ... este să stau relaxată şi să descopăr un film plăcut !
Sfârșitul săptămânii ... mă face să constat că a zburat parcă destul de repede şi luna lui Brumar (am pregătit din timp vasul cu pământ şi boabele de grâu pentru seara din ajunul sărbătoririi lui Sf Andrei...) !
In memoriam STELA POPESCU ... am ales un moment de demult - poate mai puţin cunoscut:

7 comentarii:

  1. Hello!
    Misterioasă filă de jurnal, de data asta, cu cele două drumuri dus-întors! 😉
    Am citit cu plăcere, ca de fiecare dată.
    Un weekend minunat să avem!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      da, există totdeauna o notă de mister într-o zi guvernată de cifra ''7'' (2 plus 5)... bine că Bunul Dumnezeu m-a sprijinit şi am depăşit cu bine ''surprizele'' zilei !
      mulţumesc frumos pentru urare !
      pupic şi să ai o seară minunată !

      Ștergere
  2. Bine te-am regasit draga mea Marinel!
    Se pare ca ai avut o saptamana mai "aventuroasa" de data asta!:)
    Iti doresc un weekend minunat, draga mea! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      aaaaaa, nu ! săptămâna a fost banală ca activităţi, ziua de vineri a fost ''aventuroasă''...
      mulţumesc frumos pentru urare !
      pupic ! să fii sănătoasă şi să ai un weekend cât mai plăcut !

      Ștergere
  3. Ce tanara era Stela Popescu aici! Imi pare rau ca s-a dus...

    Sa va fie de bine cozonacul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      da, a fost tânără tot timpul (tot timpul plină de energia specifică tinereţii) ! mi-a plăcut ori de câte ori am vizionat ceva cu ea ! chiar dacă doar râdea...
      mai avem puţin din cozonac - mulţumesc frumos pentru urare !
      pupic şi să fii sănătoasă şi să ai o seară cât mai liniştită !

      Ștergere
  4. mulţumesc frumos pentru vizită !
    mă bucur mult că ai trecut pe aici şi mi-ai citit pagina de ''jurnal'' !
    pupic şi multă sănătate îţi doresc, cu drag, prietena mea dragă !

    RăspundețiȘtergere