joi, 19 octombrie 2017

o actriţă de comedie...

... după o porţie bună de lemne sparte şi după masa de seară, am descoperit în această seară - spre marea mea bucurie -  pe Paramount Channel filmul ''Foul Play'' cu graţioasa, drăgălaşa şi veşnic plina de farmec: Goldie Hawn
 (https://ro.wikipedia.org/wiki/Goldie_Hawn )!

(swursa foto:https://www.cinemagia.ro/actori/goldie-hawn-2080/poze/2321517/#gallery)
... orice film  în care a jucat drăgălaşa actriţă, a fost un film ce mi-a plăcut, m-a revigorat, m-a binedispus !
... ţin minte că primul film pe care l-am vizionat la cinema, la o grădină de vară (şi pe atunci, atât de tânără eram şi  chiar credeam că ... ''tot ce zboară se mănâncă''...) cu această minunată actriţă era ''Butterflies Are Free''

...  apoi am vizionat minunatul ''Cactus flower'':

... după care nu mai ştiu ordinea dar au fost atât de multe filme reuşite, cu o Goldie amuzantă, distractivă devenind pentru mine o adevărată legendă:

.... dar amuzanta Goldie ştie şi să cânte şi să danseze atât de bine:

... şi face parte dintr-o lume minunată, lumea actriţelor talentate:

8 comentarii:

  1. Și eu îmi amintesc de „Fluturii sunt liberi“ și „Floare de cactus“...
    Cu „Floare de cactus“, Goldie Hawn a luat atât Oscarul, cât și Globul de Aur.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      mă bucur că admirăm o actriţă plină de talent !
      pentru mine, prima ''întâlnire'' cu jocul spumos al actriţei, din ''Fluturii sunt liberi'', a fost ceva puternic - m-a influenţat ceva timp după...
      o seară plăcută !

      Ștergere
  2. Minunata actrita! Si mie imi place si imi plac filmele ei.
    Momentul coregrafic e taaaare fain! :))
    Iti doresc sa ai o zi frumoasa! Spor in ceea ce ai de facut! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      da, minunată actriţă ! da, special am ales acest moment coregrafic: a fost dulcică, s-a jucat tot timpul... dar şi o bună dansatoare !
      iar vocea este minunată - am ales greu secvenţa: în toate filmele din youtube, Goldie cânta minunat ! aşa că am ales secvenţa în care cântă alături de alte mari vedete şi unde vocea se aude perfect !
      pupic !
      îţi doresc, cu drag, o seară minunată !

      Ștergere
  3. Si mie îmi place Goldie! In "Death becomes her" a fost dementiala, alaturi de Meryl Streep.

    Sa ai spor la spart lemne, draga mea! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      da, sunt atât de multe filme în care putem să o admirăm pe Goldie!!!
      şi nu numai pe ea, ci şi pe partenerii din aceste filme, printre care şi Meryl Streep !
      mulţumesc frumos pentru urare - mai am foarte puţin de spart la lemne !
      pupic !

      Ștergere
  4. Mie mi s-a parut tare amuzanta in "Amnezie cu surprize", in care a jucat alaturi de Kurt Russell. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      sigur că a fost atât de bună şi în filmul ''Amnezie cu surprize'' ! Mie mi-au plăcut toate filmele în care a jucat !!!
      pupic !

      Ștergere