sâmbătă, 12 august 2017

jurnalul (212)


Astăzi ... 11 august, ora 12.02 
Am trecut ... iar prntr-o săptămână încărcată !      
Am avut ... şi avem zile pline ''ochi'' cu căldură...
Privesc la tv ... şi din dorinţa că poate, poate aflu de vreo răcorire a vremii sau că vor veni şi la noi ploile binefăcătoare...       
Mă gândesc ... că a trecut un an de când scriam despre decesul Reginei Ana ! încet-încet, se vorbeşte din ce în ce mai puţin de Regele nostru... trist...  
Sunt ... în costumaţia de noapte...     
Scriu ... după o zi destul de grea - o vizită la oraş ! - cu multe de rezolvat ipentru activitatea curentă a familiei... am găsit un oraş încins deşi azi a mai fost şi vreme noroasă !  
Am fost aşteptată ... de cei de acasă cu mult dor şi îngrijorare pentru efortul pe care l-am depus pe asemenea căldură !
Munca săptămânii ... a fost, cam aceeaşi zi după zi... umplut bidoane cu apă, udat plante şi pomi, spart lemne (când a mai fost vreme noroasă)... şi anul trecut a fost caniculă dar nu atâtea zile ca în anul acesta ! oare o să ajungem să ne obişnuim cu veri atât de fierbinţi şi ierni pline de ger ?! scriu şi mă sperie acest gând ! noroc că afară greierii cântă, este răcoare acum la această oră din noapte... păcat că de undeva din comună se aude muzică - manele (o fi nuntă ?!)...  
Puiu, singurul bodyguard ... a fost aşa de disperat  pentru absenţa mea de acasă că atunci când am reintrat pe poartă, ne-am îmbrăţişat şi când să-l pup, ne-am lovit  unul de altul (pe Puiu l-a durut fruntea şi pe mine dinţii şi buza...)... rămas singur, toată familia are grijă de el !
Preferinţa mea ... a fost şi rămâne, acum, îngheţata şi dulceaţa ! 
Vă prezint ... ceva simpatic: Puiu cel vopsit odată cu noi (ieri):


5 comentarii:

  1. Sper sa nu trebuiasca sa ne obisnuim cu aceste veri foarte calduroase ci vremea sa-si revina,pe o astfel de vreme e tare greu sa lucrezi cu fanul ...Sa inteleg ca v-ati vopsit roscate?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      da şi noi sperăm să fie tot ani normali (ca mai înainte...) dar cine ştie ?
      da, de ani de zile suntem ''vulpiţe'' !!! şi Puiu este îndrăgostit de aroma acestei vopseli deşi nu-i place, cred, să-l numim şi pe el un ''vulpoi''... doar ticu nu este roşcat are părul alb, moale, ca de pisicuţă !
      pupic şi un weekend minunat îţi doresc !

      Ștergere
  2. Eu sunt in Eforie. La trei terase din patru...se canta manele. :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Acum se aude cum cineva ,,maltrateaza" o piesa de-a holografilor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      eu mă bucur că eşti la mare în vacanţă ! încearcă să te simţi bine chiar dacă muzica este cumplită... bucură-te de briza mării - merită !

      Ștergere