marți, 1 august 2017

invitaţie la concurs (2)

... este vorba de un concurs la care aş vrea să particip ! motivul ?  îmi plac cărţile sau, mai bine zis, citesc enorm de când mă ştiu (nu are importanţă locaţia, uneori chiar mergând pe trotuar...) !
... este vorba de un concurs organizat lunar (puteţi câştiga o carte!) de o prietenă dragă, Roxana, la adresa:
https://roxanatrandafir.ro/carti-in-dar-3-exercitii-de-echilibru-de-tudor-chirila/ 
... cartea propusă acum, în iulie, a fost ceva scris de Tudor Chirilă:''Exerciţii de echilibru'' !
... recunosc că nu am mai citit cărţi scrise de bloggeri ! 
.. condiţiile concursului:
1. precizaţi dacă aţi câştigat (în ultimele 6 luni) o carte la concursurile pe care le-a organizat !
2. informaţi-vă prietenii, pe bloguri sau alte reţele de socializare despre acest concurs !
3. răspundeţi la întrebarea: ''Aţi citit cărţi scrise de bloggeri ? Cum vi se par ?''
... în luna august este alt concurs (premiul lunii iulie plus premiul lunii august), la adresa:
https://roxanatrandafir.ro/carti-in-dar4-doua-carti-cadou-pentru-voi-de-ziua-mea/
... condiţiile de concurs sunt:
1. întrebări adresate Roxanei despre cărţile citite !
2. informaţi-vă prietenii pe bloguri sau alte reţele de socializare despre acest concurs !
3. lăsaţi un comentariu (pe adresa trecută, pe facebook sau google +) !
4. poate participa oricine, indiferent dacă a mai fost înscris altădată la concurs !
5. dovediţi (în comentariul scris la Roxana) că vă place să citiţi !
... haideţi la concurs !!! 
        SUCCES !

10 comentarii:

  1. Succes! Îţi ţin pumnii să câştigi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      mulţumesc frumos pentru urare !

      Ștergere
  2. :) Ma bucur ca te-ai inscris. Succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      şi eu mă bucur că participi şi tu - la tine am văzut invitaţia la concurs (nu pot să văd pe blogul Roxanei pentru că este într-un sistem de la care eu nu primesc pe blog informaţii, când postează ceva !
      mulţumesc frumos pentru urare ! şi ţie îţi doresc mult succes !

      Ștergere
  3. Cred ca asta e explicatia pt slaba participare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, la blogurile din wordpress nu pot primi anunţurile unei noi postări şi .. nu văd noutăţile !

      Ștergere
    2. Poti draga prietena sa te abonezi prin mail la noutati. Daca nu te descuascurci te pot ajuta, doar trebuie sa imi spui.
      Succes!

      Ștergere
    3. asta am realizat dar este mai greu - trebuie să intru în email ! la cât de aglomerată sunt eu, îmi ia mult timp să mă conectez pe rând la toate ! aşa era simplu să vd prin intermediul blogului meu !
      mulţumesc pentru urare !

      Ștergere
  4. am citit cartea, multumim, eu las pe cineva care o doreste... mi-a placut!

    RăspundețiȘtergere