vineri, 21 iulie 2017

jurnalul (209)



Astăzi ... vineri, 21 iulie, ora 23.39
Zilele de vară ... pline de căldură au revenit... 
Mă gândesc ...  la unele (le planific) dar, practic, realizez altele neprogramate...
Descopăr ...  pe zi ce trece că puţine se întâmplă aşa cum aş dori... ''minunatele experienţe ale vieţii''...
Recunosc ... că nu m-am ocupat de bucătărie - adică de gătit - ani de zile... acum când încerc ceva (foarte rar, pentru că nu se simte confortabil mami) descopăr că respect reţeta (cu unele schimbări doar pentru fierea mea cam leneşă...) şi rezultatul este bun ! 
În bucătărie ... e linişte - ca de obicei la această oră târzie... toţi dorm deja... Puiu puţin cam supărat că nu l-am mai lăsat pe terasă (nu doarme bine că este atras de puţinii trecători din noapte sau de pisici sau câini, ce umblă liberi, pe drum) şi l-am dus să doarmă în atelierul lui ticuţu...
Sunt îmbrăcată ...  în:tricou şi pantalon de pijama...
Am hotărât ... ce să postez mâine ! mie mi-a plăcut povestioara SF...
Meşteritul meu ... este aproape la fel, săptămână după săptămână... doar că am făcut loc în bucătăria de vară pentru ceapă şi am cărat-o şi aranjat-o acolo... altele: am umplut bidoane cu apă la fântână, am udat plantele şi pomii (mai mult pe cei ce mai au fructe...), cumpărături, am tăiat iarba şi buruienile, am scos apă din canalizare, am plimbat nişte ierburi uscate... am realizat un mic rond cu micşunele (vreau să nu le mai las acolo unde erau), împreună cu câteva cârciumărese...) :
... plus că le-am găsit loc nou şi lăcrămioarelor :
...aaa,şi am mai continuat cu dulceaţa de zarzăre (de-abia acum au devenit foarte puţine...), pentru care am cumpărat şi vreo 12 borcane de 0.8 kg (am terminat provizia de borcane...) ! 
În casă ... nu se aude decât tic-tac-ul ceasului mare din perete şi bâzâitul leptopului...
Am preferinţe ... multe...când este foarte cald, pe la ora 16 de obicei, pregătesc câte o îngheţată (existentă deja în frigider - câte o cutie mare cu îngheţată) pentru mami, ticuţu şi, mai nou, Puiu (simte o reală plăcere să lingă o farfuriuţă cu o linguriţă de îngheţată de vanilie), a descoperit că îl răcoreşte...   
Mâine ... vom merge la o pomană...
Aici vă prezint ... fotografii cu minunata alee cu cârciumărese şi busuioc (un rând cu busuioc lângă alee, apoi un rând de cârciumărese variat colorate) din grădina mare:

2 comentarii:

  1. Zile linistite de vara sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      mă bucur că ai trecut pe aici şi mi-ai citit pagina de ''jurnal'' !
      mulţumesc frumos pentru urare !
      cu drag, îţi doresc multă sănătate ! pupic !

      Ștergere