joi, 25 mai 2017

parfum de liliac...

... o minunată poezie dedicată primăverii şi liliacului, la prietena mea de spirit şi suflet, doamna Laura (Laura Schussmann ):
''A înflorit
 liliacul. 
 Parfum,
 frumusețe,
 gingășie,
 alb,
 violet,
 culoare...
 Se scutură
 liliacul.

Primăvară,
flori
petale,
zbor
fluturi,
iubire,
zâmbet,
magie...
Sufletul meu
se inspiră
din amintirea
privirii.
Gândurle mele
se scutură
parfum de liliac.


Mă regăsesc
în anotimpuri
și mă despart
de trecerea lor,
sperând, cândva,
reîntâlnirea.''
          (LAURA SCHUSSMANN,''A ÎNFLORIT LILIACUL'')

12 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      adevărat, parfumul liliacului se simte, e în aerul de primăvară !

      Ștergere
  2. Cuvinte cu parfum de liliac. :)
    E minunat, la ceas de seara.
    Noapte buna! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      mă bucur că am reuşit - prin versurile prietenei Laura - să-ţi parfumez clipele serii !
      pupic !

      Ștergere
  3. Cum am deschis pagina... am simtit parfmul de liliac! Ce poate face sugestia! :)) Seara frumoasa! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      da, parfumul liliacului se simte oriunde - îmbată aerul !
      pupic !

      Ștergere
  4. Cantares,qien dice cantares,dice Andalucia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. muchas gracias por su visita!
      lila olor - es primavera!
      buen fin de semana en Andalucía !

      Ștergere
  5. Frumoase versuri,dar și poza îmi place!
    Un weekend înmiresmat îți doresc,draga mea!
    Pupici,îmbrățișări și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      mă bucur că ţi-am înmiresmat seara ! aroma de liliac este puternică !
      pupic !

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      mă bucură mult vizita ta şi cuvintele scrise !

      Ștergere