joi, 27 aprilie 2017

joaca cu nisipul...

... nu am avut nisip ca să mă joc când am fost copilă...
... apoi la mare, când am ajuns la maturitate, am încercat joaca cu nisipul dar nu am reuşit grozave figurine...
... dar tot timpul am admirat realizările celor cu talent !
... renumitele temple zen (https://artactmagazine.ro/temple-japoneze/ ):
Temple japoneze

... nisipul ! câte poveşti se pot spune cu talent !
... japonezii îl folosesc de prin secolul 15: https://en.wikipedia.org/wiki/Sandpainting
... am descoperit că există la Tottori un muzeu dedicat lucrărilor realizate din nisip:
 https://www.tripadvisor.com/Attraction_Review-g298138-d1905590-Reviews-The_Sand_Museum-Tottori_Tottori_Prefecture_Chugoku.html
,.. de pe youtube, o realizare în continuă schimbare: 

8 comentarii:

  1. Nu stiu daca îti amintesti, sau daca ai vazut, dar acum 3-4 ani în urma la "Romanii au talent" a fost o femeie care a ajuns in finala cu ... nisipul! :)
    Cred ca trebuie sa ai multa imaginative sa faci asa ceva! :)
    Zi buna sa ai! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      nu urmăresc ''Românii au talent'' - doar dacă aud despre cineva anume, cu talent deosebit, mă interesez apoi !
      da, este ceva atât de schimbător şi cred că foarte greu de stăpânit - cea mai mică greşeală conduce la altceva !
      talent şi imaginaţie - din belşug !!!
      o seară plăcută - pupic !

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      mă bucur mult câ ţi-a plăcut !
      pupic !

      Ștergere
  3. Mie mi se pare dificil sa folosesc pensula si culorile! Aceasta tehnica cred ca mi-ar fi imposibil s-o invat. E fascinant sa vad aceste realizari - toate aceste detalii - facute cu nisip. :)
    Iti doresc sa ai o zi frumoasa. Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      şi la pensulă şi culori este necesar talentul şi imaginaţia !!!
      dar la nisip este ceva mai greu pentru că nu rămâne nimic pe loc, este în schimbare totul !
      o seară plăcută - pupic !

      Ștergere
  4. la mare te astept eu daca doresti, nu glumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o, mulţumesc frumos pentru invitaţia repetată ! ce bine ar fi dacă aş putea părăsi zona - dar nu pot pentru că trebuie să am grijă de părinţi ... dar, cu gândul, voi veni ca să mă plimb pe unde îmi vei recomanda tu !
      pupic !

      Ștergere