sâmbătă, 1 octombrie 2016

cine sunt eu ?

... o întrebare pe care mi-am pus-o şi eu adesea... dar prietena mea, doamna Ludmila, scrie aşa de frumos pe această temă (Ludmila Vârlan Turcu):

 ''Cine sunt eu?
  Ce caut pe Pământ?
  Ştii, uneori, îmi pare
  Că-s o frunză-n vânt
  Purtată pe cărări de gând.
  Ce rătăcită-şi cată leac -
  Un ram, să prindă la putere.
                             Cine sunt eu?
                             Fărâmă mică
                             Dintr-o îndepărtată stea.

                             Fir de nisip
                             Care se scurge-ncet
                             Prin labirintul timpului discret.
  Cine sunt eu?
  Un simplu trecător
  De zile cerşetor
  Ce-n dimineaţă se oglindeşte
  În apa lină de izvor
  Să mai trezească un fior.
                             Cine sunt eu?
                             Iubire-mpărtăşită,
                             Prin lume risipită
                             În frumoase flori.
                             De soartă dusă în ispită,
                             Apoi rămasă singură, neliniştită.
  Cine sunt eu?
  Petala unui trandafir
  De brumă sărutată.
  Îngenuncheată
  În faţa neputinţei...
  Şi roabă veşnic-a credinţei.
                             Cine sunt eu?
                             Un vis fugar,
                             Desprins dintr-un mărgăritar,
                             Care mă duce pe alei de Paradis
                             După o tainică sclipire
                             Pierdută-n nemurire.
  Cine sunt eu?
  O întrebare fără de răspuns,
  Nimic pe jumătate
  Nu mi-ar fi de-ajuns!
  Pe-altarul mântuirii
  Nu voi pune inima trofeu,
  Cu mine voi lua-o
  S-o mai intreb din când în când
  Cine sunt eu?
''
                    
                                      ''CINE SUNT EU ?''
                                 - Ludmila Vârlan Turcu -

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu